[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was altijd meer fan van de mega mini. Zonde dat die er niet meer is. Voelde altijd als meer waar voor mn geld dan de maxi.

Zelfde heb ik ook. Als de Mega Mini er ook bij had gezeten was deze er 100% bij gekomen. Als de Maxi al zo populair is, dan zou de Mini dat minimaal ook zo zijn zou je zeggen.

Ik twijfel om de mega maxi te nemen, wie kan mij overtuigen?:p

Ga sws voor de Fire Festival, 6x splitting red, 2x I am fan. Past hier de mega maxi bij in jullie ogen?

Pak de Blushing Crossettes - Evolution ipv die Splitting red. Vele malen mooier in combi met de waaiers die je noemt! Mega Maxi past er dan top bij!

Bij mij is de bestelling ook de deur uit:

Las Fallas 4x
Crack Attack 2x
Magic in the Air
Bulldozer
Fire Festival
Obsessed

De eerste 2 zijn voor een finale. Eventuele losse siercakes bestel ik wel tijdens de reguliere voorverkoop. Dank nogmaals voor deze hele vette actie CR en VWC! En succes voor degene die nog knopen moeten doorhakken...

Mag ik zo vrij zijn om je aan te raden niet crackling met salutes te combineren? Ik heb namelijk wel eens gehad dat de crackling de salutes overstemde.

Mag ik zo vrij zijn om je aan te raden niet crackling met salutes te combineren? Ik heb namelijk wel eens gehad dat de crackling de salutes overstemde.

Dank voor de tip. Een aantal jaar geen echte finale meer gehad, jaren daarvoor altijd een combi fluit/crackling/salute als afsluiter. In ieder geval zorgen dat ze niet tegelijk gaan. De matige saluteblokken zijn ook wel de reden dat ik ze afgelopen jaren heb laten liggen, maar dit was een buitenkansje met deze prijzen.

Mannen van CR,
Weer gebruik gemaakt van de actie.
Bedankt voor het aanbieden van dit mogelijkheid en hoop dat dit niet de laatste keer is. Hoop volgend jaar weer te kunnen genieten van cr producten door een actie.:thumbup:

(De zeikerds zullen er altijd wezen op elke actie)

Bestelling geplaatst met wat dierencakes, knalcakes en een paar waaiertjes.

CR en VWC bedankt voor deze actie !!

Topactie, na dagenlang afwegen, filmpjes bekijken en wikken en wegen... Eindelijk een bestelling gedaan!
Voor dit jaar klaar.... hahaha nu al!

Bedankt Vuurwerkcrew en China Red voor deze bizarre actie!!
Wat hebben jullie mooie effecten in het vuurwerk!!

:handsup:

Topactie, na dagenlang afwegen, filmpjes bekijken en wikken en wegen... Eindelijk een bestelling gedaan!
Voor dit jaar klaar.... hahaha nu al!

Bedankt Vuurwerkcrew en China Red voor deze bizarre actie!!
Wat hebben jullie mooie effecten in het vuurwerk!!

:handsup:

Ik ken dat proces haha, tof :p:cool:
Ben benieuwd wat het is geworden!

Denk je even rustig aan te willen doen en niet meteen bestellen, kijk ik op de site van de Rijswijkse vuurwerkhal : is de Pig uitverkocht, ik dacht dat alles ruimschoots op voorraad zou zijn ?
Heb er nu best wel de pest in, zeker omdat er in Pijnacker geen Mistral en manupilator worden aangeboden en ik dus wilde uitwijken naar Frits. Nu laat ik het maar helemaal overgaan :sad:

Denk je even rustig aan te willen doen en niet meteen bestellen, kijk ik op de site van de Rijswijkse vuurwerkhal : is de Pig uitverkocht, ik dacht dat alles ruimschoots op voorraad zou zijn ?
Heb er nu best wel de pest in, zeker omdat er in Pijnacker geen Mistral en manupilator worden aangeboden en ik dus wilde uitwijken naar Frits. Nu laat ik het maar helemaal overgaan :sad:

In Pijnacker (Verbakel) zie ik de Mistral en de Manipulator gewoon staan hoor. En de Pig is daar nog niet uitverkocht. Toch maar een bestelling doen dan om het weekend in te luiden zou ik zeggen :wink:

Ik heb de link gebruikt die op pagina 25 van dit topic is gepost door China Red. Op de telefoon trouwens via de standaard internet browser (Safari). Hopelijk hebben we je weekend weer goed gemaakt haha :wink::thumbsup:

Dit al geprobeerd : 040 2044222 :angel:

Ja ik wilde eigenlijk niet helemaal als een freak overkomen bij het gewone personeel daar maar vandaag toch maar even gebeld, gingen even kijken wat ze konden regelen met het filiaal in Oss. Mijn bestelling wilden ze toch wel graag daar houden :) Hopelijk gaat het lukken, dan heb ik alles op 1 locatie op te halen.

Reeds besteld:
3 Mistral
2 Manipulator
1 Salute 36
1 Metropolis
1 Las Fallas
1 Dog
2 Pig
1 Rooster
1 Rat
1 I am Fan
1 Angel Dust
1 Golden Dream
1 Ghost Town
1 V-Master
1 Bulldozer
1 Patriot

Nog gewenst:
2 Crack attack
1 Fire festival
1 Mega Maxi
1 Magic in the air
1 Obsessed

Omdat vorig jaar in september al m'n budget op was en ik dit jaar al genoeg extra geld uitgeven heb aan, autoschade, nieuwe CV, traprenovatie en een nieuw koffiezetapparaat ben ik dit jaar maar eens heel bescheiden begonnen.

1 Pig
1 Golden Dream
1 Magic in the Air

Wie het kleine niet eert....en de rest komt nog wel.:p
De verplichte afhaaltijd tussen 8:00 en 9:00 wordt het begin van een mooie dag. Bedankt China Red.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan