[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schieten jullie die dog rooster pig om 12u of vooravond?

Denk in de vooravond. Om 12u schiet ik sowieso niet zodat ik optimaal kan genieten van al het andere vuurwerk. Als dat wat afgezwakt is ga ik nog ff met wat compounds aan de gang, waaronder de Patriot zoals het er nu uitziet. Maar misschien zitten daar de Dog, Pig en Rooster ook wel tussen als die van de vooravond nog zijn overgebleven. We zien wel:wink:

Denk in de vooravond. Om 12u schiet ik sowieso niet zodat ik optimaal kan genieten van al het andere vuurwerk. Als dat wat afgezwakt is ga ik nog ff met wat compounds aan de gang. Maar misschien zitten daar de Dog, Pig en Rooster ook wel tussen als die van de vooravond nog zijn overgebleven. We zien wel:wink:
Echt waar?
Hoelaat begin je met schieten dan?
Begint de rest hier ook later dan 00.30?

Hier staat 2x Mistral, 1x Pig en 4x Salute 36 op het lijstje voor een project samen met Monster Ride/HL16.

Echt waar?
Hoelaat begin je met schieten dan?
Begint de rest hier ook later dan 00.30?

Het meeste gaat zoals overal om 12u de lucht in. Afgelopen jaar stak m’n buurman rond kwart over 12 een 400’s blok af en ben ik rond 00:30 begonnen. Maar had zelf niet zoveel dat ik maar door moest stoken om het op te krijgen. Dit jaar wel meer, maar kan gewoon relax blijven stoken.

Alle winkels zullen mee doen.
Met uitzondering van aangeslotenen met Meerdere winkels.
Zoals
Makkelie alleen vijfhuizen
West alleen Groningen
Blaxxs alleen Voorschoten
Carlton alleen gravenzande

Denk dat we even geduld moeten hebben mensen! Ben zelf ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik heb in ieder geval al een aantal producten in mijn hoofd die ik zeker ga bestellen!

Over fonteinen gesproken. Die fonteinzak is echt goed. Alleen zijn ze heel af en toe gewoon leeg... maar dat mag de pret niet drukken.

hier op het zuidelijk halfrond kan ik met wifi verbinding uit 1810 moeilijk alles volgen en teruglezen.

Daarom de vraag: is er nou al een startdatum van de freakactie bekend of blijft de communicatie daarover zelfs op 22 februari nog uit?

hier op het zuidelijk halfrond kan ik met wifi verbinding uit 1810 moeilijk alles volgen en teruglezen.

Daarom de vraag: is er nou al een startdatum van de freakactie bekend of blijft de communicatie daarover zelfs op 22 februari nog uit?

Freakactie loopt van 24 februari tot 2 maart als ik het goed heb gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan