[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ik vul sinds begin van de actie wel 3x p.dag mn mandje..
Telkens komt mn mandje weer ietsje anders vol..
Zoveeel moois maar wat zijn nu de échte CR prijs kwaliteit toppers van deze actie vraag ik me telkens weer af gheheh.

Actie 1 had ik:
Salute 36 2x
Angel Dust 2x
Golden Dream-Nishiki
I am Fan
Ghost Town
Pulse Crack
Bulldozer
Magic in the Air
Construction
Obsessed
Patriot

Budgetje voor deze actie hou ik op 300,-

Échte aanraders zijn welkom.:handsup:

Twillight, Kingdom en Dancemonkey

Haha ik vul sinds begin van de actie wel 3x p.dag mn mandje..
Telkens komt mn mandje weer ietsje anders vol..
Zoveeel moois maar wat zijn nu de échte CR prijs kwaliteit toppers van deze actie vraag ik me telkens weer af gheheh.

Actie 1 had ik:
Salute 36 2x
Angel Dust 2x
Golden Dream-Nishiki
I am Fan
Ghost Town
Pulse Crack
Bulldozer
Magic in the Air
Construction
Obsessed
Patriot

Budgetje voor deze actie hou ik op 300,-

Échte aanraders zijn welkom.:handsup:

1x Hurricane Twister
1x Bengalo
2x Rat
1x Firedome
1x Kingdom
1x Final Destination
1x Twilight

€300,68

Bij koningsdal Utrecht staat erbij dat ze deze prijzen hanteren tot 28 december. Kan iemand bevestigen dat dit klopt? Dan hoef ik nu niet meteen te bestellen :p

West is met een collega bezig te kijken of en wat er nieuw in het assortiment bij komt. Duimen dat dat op tijd is voor de freakactie stopt. Ik laat jullie weten als ik wat hoor :thumbup:

Bij koningsdal Utrecht staat erbij dat ze deze prijzen hanteren tot 28 december. Kan iemand bevestigen dat dit klopt? Dan hoef ik nu niet meteen te bestellen :p

Je kan er wel vanuit gaan dat dat vergeten is om bij te werken nog van de verkoopdagen. Zou er niet op gokken haha! :wink:

Bestelling geplaatst! Dit x alleen wat klein spul.

4 - Hurricane Twister
4 - Crank Bucket
4 - Jumbotol Crackling
4 - Bengalo
4 - Crackling Fontein

Knoop is doorgehakt. Bedankt voor jullie suggesties. Mijn CR dit jaar is geworden:

2x Big Eruption

3x Salute 36
4x Las Fallas

2x Tolle Mina
2x Rat
2x Golden dream Nishiki
2x Angel Dust

2x Crack Attack
2x I am Fan
1x Fire Festival
1x Obsessed

1x Magic in the air
1x Bulldozer
1x Construction
1x Patriot

2x veiligheidsbril
2x Aansteek lont :p

Ik heb een heel goed idee: in Augustus nog een keer de freakactie doen met alle nieuwe producten:idea:

Ik denk dat je hier ook doelt op de producten die Pyrofan#1 en ik gisteren hebben toegevoegd? Dus de budget cakes en het kleinere spul? Ik verwacht dat dat voornamelijk actie-producten zijn tijdens de reguliere verkoop, en dat die daarom niet in de freakactie zijn opgenomen. Bij sommige shops zijn ze ook al te bestellen, maar ze vallen buiten de freakactie. Voor de actieprijzen van deze producten verwijs ik je even naar de Intratuin Amersfoort, welke ze derop heeft staan

1e Actie:

1x Las Fallas
1x Pig
1x Dog
1x Mega Maxi
1x Rooster
1x Rat
1x V-Master
1x Magic in the Air
1x Best Solution
1x Bulldozer
1x Fire Festival
1x Obsessed

2e actie:
1x Dance Monkey
1x Angel Dragon
1x Firedome
1x Kingdom
2x Hurricane Twister

Totale schade: 699,16

Bedankt voor het organiseren van deze actie!

Ik denk dat je hier ook doelt op de producten die Pyrofan#1 en ik gisteren hebben toegevoegd? Dus de budget cakes en het kleinere spul? Ik verwacht dat dat voornamelijk actie-producten zijn tijdens de reguliere verkoop, en dat die daarom niet in de freakactie zijn opgenomen. Bij sommige shops zijn ze ook al te bestellen, maar ze vallen buiten de freakactie. Voor de actieprijzen van deze producten verwijs ik je even naar de Intratuin Amersfoort, welke ze derop heeft staan

Klopt, denk dat het inderdaad doelbewust niet is toegevoegd. Maar alsnog, nog een keer de actie kan voor ons freaks geen kwaad :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan