DutchScorpion
VWC lid
Vind zelf de dieren cakes heel goed (vooral de Rat en Pig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha ik vul sinds begin van de actie wel 3x p.dag mn mandje..
Telkens komt mn mandje weer ietsje anders vol..
Zoveeel moois maar wat zijn nu de échte CR prijs kwaliteit toppers van deze actie vraag ik me telkens weer af gheheh.
Actie 1 had ik:
Salute 36 2x
Angel Dust 2x
Golden Dream-Nishiki
I am Fan
Ghost Town
Pulse Crack
Bulldozer
Magic in the Air
Construction
Obsessed
Patriot
Budgetje voor deze actie hou ik op 300,-
Échte aanraders zijn welkom.![]()
Haha ik vul sinds begin van de actie wel 3x p.dag mn mandje..
Telkens komt mn mandje weer ietsje anders vol..
Zoveeel moois maar wat zijn nu de échte CR prijs kwaliteit toppers van deze actie vraag ik me telkens weer af gheheh.
Actie 1 had ik:
Salute 36 2x
Angel Dust 2x
Golden Dream-Nishiki
I am Fan
Ghost Town
Pulse Crack
Bulldozer
Magic in the Air
Construction
Obsessed
Patriot
Budgetje voor deze actie hou ik op 300,-
Échte aanraders zijn welkom.![]()
De carlton heeft nog steeds de site aangepast
Reageren ook niet op mail helaas
Echt jammer dat er niks nieuws is in Groningen.
Bij koningsdal Utrecht staat erbij dat ze deze prijzen hanteren tot 28 december. Kan iemand bevestigen dat dit klopt? Dan hoef ik nu niet meteen te bestellen![]()
Ik heb een heel goed idee: in Augustus nog een keer de freakactie doen met alle nieuwe producten![]()
Ik denk dat je hier ook doelt op de producten die Pyrofan#1 en ik gisteren hebben toegevoegd? Dus de budget cakes en het kleinere spul? Ik verwacht dat dat voornamelijk actie-producten zijn tijdens de reguliere verkoop, en dat die daarom niet in de freakactie zijn opgenomen. Bij sommige shops zijn ze ook al te bestellen, maar ze vallen buiten de freakactie. Voor de actieprijzen van deze producten verwijs ik je even naar de Intratuin Amersfoort, welke ze derop heeft staan
oooh absoluut mee eens!Klopt, denk dat het inderdaad doelbewust niet is toegevoegd. Maar alsnog, nog een keer de actie kan voor ons freaks geen kwaad![]()