Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg ook karton Special Salute als vervanger voor karton DT. Maar ik heb louter normale cakes, en geen salvocakes, als ik het goed zie. Die salvocakes, is dat duidelijk aangegeven in tekst op de cakes?
subarufreak... ik ben nu na de jaarwisseling even benieuwd naar de achtergrond van je bericht dat de skyscreamer niet hetzelfde als de geisterblitz zou zijn... ik wist natuurlijk dat het wel zo was, maar wilde de discussie nog niet aan gaan![]()
En nu? Volgens mij al met al niet heel slecht vanaf gekomen toch? Zullen we de situatie eens bekijken met een glas die half vol is ipv half leeg?
Dinsdag ochtend hier nog een aardig grote bestelling opgehaald. Helaas was niet alles wat ik besteld had er. Wat ik toch apart vind als ik het van te voren besteld heb. Zo was de six elements er niet, hiervoor kreeg ik de geisterblitz, is een stuk goedkoper maar door de goede verhalen maar mee genomen, achteraf een prima keus want wat een dreunen kwamen daar vanaf zeg. Ook de 80 valk box was er niet. Kreeg in eerste instantie een doosje met 20mm tubes die half uit elkaar viel, daar ging ik niet mee akkoord, toen kreeg ik volgens de man een "professionele doos", dit waren 4 cakes van geisha, ze heette geloof ik power crackling chrys , of zoiets. Kon er verder niks over vinden maar moet zeggen dat ook deze zeer goed was. Al met al dus niet helemaal tevreden betreft een aantal producten die ze niet hadden terwijl ik deze ruim op tijd besteld had. Maar de vervangers vielen niet tegen dus dat maakt weer een hoop goed.
Chry of the night van Geisha, zelfde als de Venom. Heel erg dik!
Ik had de 2e cake vervangen voor een black widow en de laatste 2 tegelijkertijd laten gaan. De crackling was wat aan de lage kant maar wat een geweld. Volle lucht!