[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik morgen even op terug is dat goed , vandaag nog even een vrije dag .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Inmiddels al besteld maar laat het maar weten in dit topic. Mocht het geen 2018 versie zijn moeten we even kijken hoe en wat verder, geld al over namelijk.

Ben nog aan het bijkomen van de financiële schade van een week geleden en nu dit haha! Heerlijke acties weer :)

Wat een super prijzen, toch geneigd om vanuit Rotterdam even langs te rijden! Ik ga het nog even overwegen maar denk toch dat ik in de loop van het jaar een bestelling bij jullie ga plaatsen!

Heerlijke actie :bonk:.

Vorig jaar geprofiteerd van de lage prijzen bij Valk Vuurwerk, met name hun eigen lijn was er aantrekkelijk.

Uiteindelijk redelijk teleurgesteld over het algemeen. Er was gratis vuurwerk beloofd maar dat was uiteindelijk niet meegegeven. De Valk Thunderking Cake was schandalig slecht en gevaarlijk, dat jullie deze nog verkopen.. De Valk Limited 150 betrof opeens geen Fast & Furious cakes meer maar de eigen Power Assortiment cakes die per assortiment goedkoper waren dan in de Valk Limited 150? Er was niet verteld dat dit assortiment vernieuwd was en ik voelde me erg bedrogen dat ik er 150 kilometer verderop achter kwam.

Ook de service in de winkel zelf vond ik mager, bij de losse verkoop balie kreeg ik als vervanger voor de Valk Thunderking andere mee, die ook nog eens gevaarlijk waren (Extreem Thunder), bij het afhalen van de bestelling mocht ik geen karretje lenen terwijl er 3 leeg stonden dus mocht 4 keer heen en weer lopen. Ik ben bij 5 winkels geweest voor mijn vuurwerk en had bij de ander winkels niets op te merken.

Het enige waar ik zeker wel over te spreken ben is de Valk Big 19, zeker voor die prijs zijn het toppers!

Ik begrijp je maar als je er zelf naar had gevraagd hadden ze er absoluut geen punt van gemaakt.

Nee maar je zou het gratis bij je bestelling krijgen. Ik was echt niet de enige die er te laat achter kwam die dit niet hebben meegekregen. Nu zal ik daar niet zo snel een punt van maken maar al met al was ik niet tevreden. Enkel de lage prijzen en de Big 19 uit hun eigen assortiment waren goed. Maar met deze ervaring zal ik hier niet terugkeren.

In ieder geval de EVO Bomber veilig gesteld en de Black Thunder 100’s (ik ga me lekker laten verrassen door 100 shots in een paar seconde weg :) )

Van de week even rustig verder kijken.

Ik heb me tot nu toe bij alle freak acties ingehouden, maar dat is nu niet meer gelukt :). Wordt een eindje rijden 28 december, maar wat een prijzen :shocked: :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan