[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was allemaal super geregeld toen wij hier gister ochtend gingen ophalen. Bonnetje laten scannen, 10minuten wachten en hoppa daar was de bestelling. Super handig dat alles al op een karretje was gezet waarmee je zo door naar de auto kon rijden.

Tot volgend jaar!

Gisteren hier ook een bestelling opgehaald, was heel kort wachten en inderdaad fijn dat al je vuurwerk al op een kar stonden.

Bedankt en ik kom hier volgend jaar wel weer terug!

prima geholpen hier, bestelling compleet en was snel weer buiten ook handig dat er iemand stond als verkeersregelaar en aanwijzigingen gaf waar te parkeren.

Prima assortiment en goed personeel, vragen worden ook snel beantwoord. Bij het ophalen was ik iets minder blij, duurde toch vrij lang allemaal. Had het idee dat er te weinig personeel was, in vergelijking met andere verkooppunten waar het wel heel snel ging. Neem dit mee als puntje van feedback, verder ben ik er gewoon weer aan het eind van dit jaar!

Goed georganiseerd en snelle communicatie per email. Bij aankomst in de vroege ochtend stond de koffie klaar. Vuurwerk was snel geleverd, dit jaar absoluut weer bij. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan