[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een toppers zijn dit! Heel erg leuk team onder leiding van Dennis die alles op orde heeft. Ontzettend leuk om even een gesprekje te hebben en echt een prachtige inloop Showroom! Enorm bedankt Dennis en team Almerehaven, tot volgend jaar want het beviel me goed:thumbsup:

Ook meerdere bonnen voor hier,waaronder meermaals de Sky Alert III,was gelijk aan de beurt,en binnen 10 minuutjes ingeladen en door naar de volgende,ook nog even leuk gesprekje gehad met Dennis,als het aan mij ligt,dan tot volgend jaar!

Denk dat je in de war bent, want ik heb deze winkel het hele jaar in de gaten gehouden en geen Sky Alert III voorbij zien komen :wink:

Was leuk, vandaag een paar cakes opgehaald. Splitting Red als vervanger van de Elements of Fire, ik ben tevreden! Heerlijke ontspannen sfeer, en natuurlijk een gewonnen Amigo van St8ment opgehaald! Volgend jaar weer, en succes nog morgen!

Yes ik ook weer super geholpen! Was er zaterdag ochtend. Alles compleet en snel klaar. En tering wat veel... Toch maar wat rustiger aan met bestellen komend jaar... Lees ik hierboven over de Amigo. Die heb ik ook gewonnen bedenk ik me nu. Niet aan gedacht en dus ook niet meegekregen. Nouja was een leuk extraatje geweest. Maar zoals eerdere jaren. Volgend jaar zeker weer! Dennis crew enorm bedankt!

Yes ik ook weer super geholpen! Was er zaterdag ochtend. Alles compleet en snel klaar. En tering wat veel... Toch maar wat rustiger aan met bestellen komend jaar... Lees ik hierboven over de Amigo. Die heb ik ook gewonnen bedenk ik me nu. Niet aan gedacht en dus ook niet meegekregen. Nouja was een leuk extraatje geweest. Maar zoals eerdere jaren. Volgend jaar zeker weer! Dennis crew enorm bedankt!

Ja sorry deze stond netjes klaar voor je zag ik net

Haha heerlijk, zoveel dat je gewoon vergeet je gewonnen prijs mee te nemen:p.

Beste freaks

Het zit er weer op compleet leeg zijn we maar alles is prima verlopen.

Je loopt altijd wel tegen iets aan helaas bijvoorbeeld levering die later komt enz enz.
Maar al met al hebben we het als team weer prima gedaan met ze alle.

Wij wensen jullie een mooie avond en nacht.

Van het complete team Almere Haven.

Ik vond de crown producten echt bizar goed. Met name de 2-pack extreme en de Wild fire staken met kop en schouders boven al mijn andere vuurwerk uit. Hoop dat er komend jaar weer Broekhoff in de collectie zit dan ben ik zeker van de partij.

Klein minpuntje was de Samba van Pangu. Die hield er na 5 schoten mee op, uiteindelijk de reservelont aangestoken maar hij ging gek genoeg niet meer aan. Dus toen maar een emmer water eroverheen, mocht de pret verder niet drukken.

Beste wensen!

Jaaaa Thanks voor de 2 pack extreme want die was echt abnormaal zo goed. Ook de Eruptor was erg leuk.

Baal er echt van dat de Eruptor niet meer leverbaar is. Zal binnenkort filmpje uploaden van 18.00 uur project. Had er 8 tegelijk als finale en zag er nog best dik uit

Het was weer geweldig! Positief verrast door de Wildfire. Echt harde klappen en grote spreiding. Doet zeker niet onder voor de Acatenango en serenity. Welke natuurlijk ook fantastisch waren. Branco spande wel de kroon. Ook erg blij met de 19shots assorted. Voor dat geld en dat kleine beetje kruit erg goed!

Volgend jaar weer Outlet in de gaten houden. Maar dan wel ff wat minder veel. Of toch maar niet....

Wat had ik toch een hoop pareltjes in de Broekhoff outlet. Dragons Liar echt een fenomenale crackling pot. Harde burst en dikke spreiding. Hier een filmpje per 4. Excuses voor de slechte kwaliteit

Hi Dennis en team!

Bedankt voor alles acties in 2019, ben benieuwd naar 2020!

De 19 shot assorted van Broekhoff vond ik een erg mooi assortiment en verbaasde me over de prestatie hiervan.
Was er erg blij mee, jammer dat dit product niet meer gemaakt wordt.

tot in 2020!

IMG_1406.jpgIMG_1407.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan