[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was nog een beetje in de evo uitloop aan het rondsnuffelen en kon de verleiding toch niet weerstaan om nog wat losse cakes mee te nemen om zelf een boxje samen te stellen.

Deze keer besteld:

Red Fury In Blue
RElements of Fire
Rainbow Twinkler
Snake Eyes
Shape Shifter

Denk hierna nog 1 bestelling en dan is de collectie voor dit jaar weer compleet

in de uitloop staan nog echt wel een paar toppers

Dit is nog beschikbaar in de Uitloop Evolution :handsup:

De aantallen zijn ook niet echt meer veel

Color Carnaval
Red Fury In Blue
RElements of Fire
Rainbow Twinkler
Snake Eyes
Shape Shifter
Fast or Furious 4
Fast or Furious 3

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Vind het vooral jammer dat de Elements Of Fire en Shape Shifter eruit gaan. Daarom van beide nog een exemplaar bijgesteld. Echt super scherpe prijzen voor top cakes

Beste forum leden

Nog 2 weken en dan zullen we stoppen met de freak actie,s en de site gaan ombouwen naar de vrije verkoop.

Bekijk bijlage 47378

Jammer dat de freak actie bijna is afgelopen maar aan de ene kant hebben we toch meer als genoeg tijd gehad om onze bestellingen te plaatsten. Dennis nogmaals bedankt voor de mooie acties gedurende het jaar. Komende week nog 1 bestelling en dan is mijn collectie compleet

Zo ik heb geen kruitstress meer voor dit jaar. Nog even een laatste kleine bestelling geplaatst, budget is nu echt op:cry:. Deze keer gekozen voor een aantal potjes die mij positief hebben verrast tijdens afgelopen demo van Evo:

3x Ruffneck
3 x Sparks
1 x Red Ghost

Dennis zorg dat de bunkers in Januari goed zijn gevuld, denk dat ik dan alweer begin met hamsteren:bonk:

Om 21:00 zet ik de uitloop artikelen die over zijn in de bunker outlet.

Ik heb ze nu 1 uur heel scherp gezet voordat ik ze verplaats naar de bunker outlet dus wil je nog pak je kans hierna stijgen de prijzen en gaan ze de bunker outlet in voor de verkoopdagen.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Uitloop Evolution

Zojuist aangevuld

Mega willows
Evo bomber
Bleu thunder
The Branco

Freakprijzen lopen tot 15-10 hierna zullen wij de shop gaan klaar maken voor de vrije verkoop voor dit jaar.

Dit jaar werken we met de merken:

Evolution totaal lijn.
St8ment
Weco
Export
Outlet bunker ( Broekhoff en Diversen )

wwvuurwerkalmerehavenecoexport.nl

De laatste Dream box ( 108 shots )

Cake 1: Rode staarten met rood en witte blink, groene staarten met paarse en witte blink, gouden staarten met witte blink en brocade crown met crackling.
Cake 2: Rood, groen, goud en zilveren staarten tot rood, groen, goud en zilveren coconut effecten, gouden staarten tot brocade crown met blauwe sterren.
Cake 3: Rood, groen, paars en blauwe staarten tot rood, groen, geel, paars en blauwe sterren met crackling flowe

Nu de laatste € 37,00

1747.1548874416.png

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Ik heb ook nog wat Duitse Tolle Lola

Normaal € 4,99 nog op de shop voor € 2,49

1129.1528630660.jpeg.jpg

Ze is er weer, de echte gillende keukenmeid!

Deze Duitse Tolle Lola is een pittige tante die weet hoe de aandacht te trekken.

Na het ontsteken van haar lont, schiet Lola krijsend de lucht in! Uniek,

deze Tolle Lola vuurpijl is machinaal geproduceerd in Duitsland, dat staat garant voor kwaliteitsproductie!

Die dingen zijn geweldig. Vorig jaar een doos van afgenomen bij Dennis, jammer dat ik ze niet bewaard heb. Die gil is echt super, niet te vergelijken met andere pijlen van zijn (haar) soort. En voor €2,50 zou ik er niet al te lang over nadenken!

De laatste Dream box ( 108 shots )

Cake 1: Rode staarten met rood en witte blink, groene staarten met paarse en witte blink, gouden staarten met witte blink en brocade crown met crackling.
Cake 2: Rood, groen, goud en zilveren staarten tot rood, groen, goud en zilveren coconut effecten, gouden staarten tot brocade crown met blauwe sterren.
Cake 3: Rood, groen, paars en blauwe staarten tot rood, groen, geel, paars en blauwe sterren met crackling flowe

Nu de laatste € 37,00

Bekijk bijlage 47473

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Uitverkocht zojuist komt ook niet meer terug in het assortiment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan