[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo als de meeste hebben kunnen zien hebben we ook dit jaar St8ment in het assortiment in Almere.

We hebben alle artikelen die nieuw zijn inmiddels aangemaakt in de webshop incl filmpjes.

Na wat overleg hebben we een leuke actie op kunnen zetten om kennis met St8ment te maken.

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs:thumbsup:

10% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 25,00 tot € 100,00
15% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 100,00 tot € 200,00
20% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 200,00 tot €

De winkelwagen berekend de extra korting op St8ment die in de winkelwagen zitten.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Pfff, dat is wel een hele fijne actie inderdaad! :applause:
Balen dat je te ver weg zit, anders had ik nu zeker een en ander besteld.

Weer gebruik gemaakt van een hele fijne actie op het St8ment assortiment. Score deze keer:

El Capo
Coloreado
Casa de Papel
Color Diferente
Gringo x2
El Salvador
Bombardos x4

Dennis weer hartelijk dank voor deze mega vette actie

Weer gebruik gemaakt van een hele fijne actie op het St8ment assortiment. Score deze keer:

El Capo
Coloreado
Casa de Papel
Color Diferente
Gringo x2
El Salvador
Bombardos x4

Dennis weer hartelijk dank voor deze mega vette actie

Zo zo die collectie van jou gaat lekker man hehe. :D

Bedankt voor de actie. Ik vind vooral de grotere boxen van deze lijn mooi, maar om dat er ook nog eens bij te nemen...:bonk: wellicht dit jaar eerst 1 cake en 1 kleinere box testen.
Daarnaast zou ik ook graag minimaal een tweetal setjes bombardos willen. Kan je die nog aanvullen op de webshop?

Bedankt voor de actie. Ik vind vooral de grotere boxen van deze lijn mooi, maar om dat er ook nog eens bij te nemen...:bonk: wellicht dit jaar eerst 1 cake en 1 kleinere box testen.
Daarnaast zou ik ook graag minimaal een tweetal setjes bombardos willen. Kan je die nog aanvullen op de webshop?

Hoi Biem

Ik ben om 22:00 weer thuis en dan zal ik even de voorraad nakijken en weer vrij geven wat er mogelijk is

Zo als de meeste hebben kunnen zien hebben we ook dit jaar St8ment in het assortiment in Almere.

We hebben alle artikelen die nieuw zijn inmiddels aangemaakt in de webshop incl filmpjes.

Na wat overleg hebben we een leuke actie op kunnen zetten om kennis met St8ment te maken.

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs:thumbsup:

10% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 25,00 tot € 100,00
15% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 100,00 tot € 200,00

De winkelwagen berekend de extra korting op St8ment die in de winkelwagen zitten.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Inmiddels heb ik weer wat voorraad vrij gezet in het systeem.
De eerste voorraad ging wel heel snel inmiddels heb ik de order van St8ment weer aangepast.:D

Zojuist weer aangevuld.

1894.1567286364.png

En onze ST8MENT ACTIE :handsup:

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs.

10% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 25,00 tot € 100,00.

15% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 100,00 tot € 200,00.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan