Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij ook wel wat, maar wel per stuk. Als je hem dan eerst ff in de weekactie gooit voor nog nét iets minderdan krijg je van mij iig een bestelling.
Hoi Niels
De karton prijs wordt dan evt 59,95 voor 4 stuks
Dankje Dennis, maar denk dat je de persoon boven mijn reactie bedoelt, ik wil ze juist los
Wel een mooie prijs trouwens, maar 4 wordt mij wat te veel.
Heb hem niet live gezien. Maar op de straat filmpjes komt hij goed over. Ben wel benieuwd wat de kartonprijs wordt.
Echt een hele mooie prijs voor een karton launch, pfff wordt straks een omroute naar jullie toeDe karton prijs wordt dan evt 59,95 voor 4 stuks
Karton prijs wordt evt € 59,95 per 4 stuks.
Heb hem niet live gezien. Maar op de straat filmpjes komt hij goed over. Ben wel benieuwd wat de kartonprijs wordt.
Dank voor het scherpe aanbod. Maar nu ik mijn bestellingen in een spreadsheet heb gezet zie ik dat ik:
* al 2,5 maal mijn budget heb besteld;
* Daar al verschillende fluitbakken in meervoud in staan.
Dus ik probeer mijn hebberigheid in toom te houden en hem te laten staan![]()
Afgelopen week hebben wij bezoek gehad van PyroToro in Almere Haven.
Tevens is er gefilmd in de bunkers en de winkel en bij de afgifte balie.
Na aanleiding daarvan is er een leuke totaal film gemaakt door PyroToro van het bezoek.
Na aanleiding hiervan hebben wij een aantal artikelen in de weekactie geplaatst die je ook langs ziet komen in het filmpje
Verder staan er nog wat artikelen in de bunker outlet die voorbij komen.
PyroToro bedankt voor het filmenen de gezellige middag in almere.
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
.... Heb al veel grote cakes gezien en gestookt maar die Black Arrow is echt niet normaal![]()
Is niet heel veel groter dan bijvoorbeeld Yellow River toch?