[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist aangevuld in de voorraad

De echte gillende keukenmeid! Deze Duitse Tolle Lola is een pittige tante die weet hoe de aandacht te trekken. Na het ontsteken van haar lont, schiet Lola krijsend de lucht in! Uniek, deze Tolle Lola vuurpijl is machinaal geproduceerd in Duitsland, dat staat garant voor kwaliteitsproductie!

2231_tollelola_868521.jpg

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Dank voor het scherpe aanbod. Maar nu ik mijn bestellingen in een spreadsheet heb gezet zie ik dat ik:
* al 2,5 maal mijn budget heb besteld :bonk:;
* Daar al verschillende fluitbakken in meervoud in staan :shy:.
Dus ik probeer mijn hebberigheid in toom te houden en hem te laten staan :D

Karton prijs wordt evt € 59,95 per 4 stuks.

Heb hem niet live gezien. Maar op de straat filmpjes komt hij goed over. Ben wel benieuwd wat de kartonprijs wordt.

Dank voor het scherpe aanbod. Maar nu ik mijn bestellingen in een spreadsheet heb gezet zie ik dat ik:
* al 2,5 maal mijn budget heb besteld :bonk:;
* Daar al verschillende fluitbakken in meervoud in staan :shy:.
Dus ik probeer mijn hebberigheid in toom te houden en hem te laten staan :D

Geen probleem snap ik helemaal.

Afgelopen week hebben wij bezoek gehad van PyroToro in Almere Haven.

Tevens is er gefilmd in de bunkers en de winkel en bij de afgifte balie.
Na aanleiding daarvan is er een leuke totaal film gemaakt door PyroToro van het bezoek.

Na aanleiding hiervan hebben wij een aantal artikelen in de weekactie geplaatst die je ook langs ziet komen in het filmpje :D

Verder staan er nog wat artikelen in de bunker outlet die voorbij komen.

PyroToro bedankt voor het filmen:thumbsup:en de gezellige middag in almere.

Laatst bewerkt:
Dit is echt super vet! Dit moeten meer winkels doen. Eigenlijk zie ik mijn eigen spullen al staan!!!

Pyrotoro, super vette beelden.

Echt heel gaaf Dennis, wat een prachtige promotie voor je winkel zo! En Gupje ook zegt, ik zie best wat spulletjes staan die ik besteld heb, erg leuk.

Hele leuke film geworden, echt gaaf om te zien en wat Niels al heeft genoemd betere promotie van je shop kan je toch bijna niet meer krijgen. Al weer de nodige pareltjes gezien die ik einde van het jaar mag komen ophalen. Heb al veel grote cakes gezien en gestookt maar die Black Arrow is echt niet normaal:D

Afgelopen week hebben wij bezoek gehad van PyroToro in Almere Haven.

Tevens is er gefilmd in de bunkers en de winkel en bij de afgifte balie.
Na aanleiding daarvan is er een leuke totaal film gemaakt door PyroToro van het bezoek.

Na aanleiding hiervan hebben wij een aantal artikelen in de weekactie geplaatst die je ook langs ziet komen in het filmpje :D

Verder staan er nog wat artikelen in de bunker outlet die voorbij komen.

PyroToro bedankt voor het filmen:thumbsup:en de gezellige middag in almere.

We hadden helaas wat problemen met de mail bevestigingen dit weekend dit is inmiddels opgelost door Pos.
Alles moet nu netjes binnen zijn in de mail !

IMG-20190605-WA0011.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan