[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond komt er nog een kleine toevoeging de Kings Gold van Evolution komt terug op voorraad ik heb nog 1 karton kunnen aankopen op dit moment.

Even een mooie update we zijn al weer lekker bezig met het vullen van de bunkers en losse bunkers :D

20190529_105454.jpg

Altijd gaaf die bunker foto's. Is er misschien een mogelijkheid dat de personen die hun bestelling komen ophalen in de freak blokken een rondleiding kunnen krijgen on de bunkers?

Altijd gaaf die bunker foto's. Is er misschien een mogelijkheid dat de personen die hun bestelling komen ophalen in de freak blokken een rondleiding kunnen krijgen on de bunkers?

Hoi MagicSjefke

Dat wordt denk ik veel te druk in de bunkers als ik zie hoeveel freaks er komen per blok:p

Ik kan altijd even kijken of er tijd is dan is er altijd even een mogelijkheid maar ik wil de jongens in de bunkers ook niet voor de voeten lopen namelijk.

Ik ga wel eens nadenken over een dag dat we dan iedereen even een kans geven.

Hoi MagicSjefke

Dat wordt denk ik veel te druk in de bunkers als ik zie hoeveel freaks er komen per blok:p

Ik kan altijd even kijken of er tijd is dan is er altijd even een mogelijkheid maar ik wil de jongens in de bunkers ook niet voor de voeten lopen namelijk.

Ik ga wel eens nadenken over een dag dat we dan iedereen even een kans geven.

Ja de jongens moeten natuurlijk ook hun werk kunnen doen in de bunkers. Zou wel echt heel gaaf zijn om eens in jullie bunkers te mogen kijken. Denk dat er w3l genoeg animo is onder de freaks voor een soort open dag

Ja de jongens moeten natuurlijk ook hun werk kunnen doen in de bunkers. Zou wel echt heel gaaf zijn om eens in jullie bunkers te mogen kijken. Denk dat er w3l genoeg animo is onder de freaks voor een soort open dag

Ik ga me best doen maar voor de verkoopdagen is het altijd even mogelijk.
Afgelopen jaar zijn er ook een aantal freaks geweest die even langs kwamen geen probleem en bakkie en een praatje altijd gezellig.

Inmiddels staat de nieuwe weekactie op de webshop voor deze week.

Alle artikelen die er in stonden heb ik verplaatst naar of outlet of onder de naam van de importeur.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

En geniet vooral allemaal van het mooie weer het weekend :cool: de zomer komt er aan:blink:

Bijlagen

• bd00f78f-ca73-43e7-add0-db8ee449caf5_Ik_geef_mijn_vakantiegeld_uit_aan_1200.jpg
    bd00f78f-ca73-43e7-add0-db8ee449caf5_Ik_geef_mijn_vakantiegeld_uit_aan_1200.jpg
    117,6 KB · Weergaven: 0
Op mijn mobiel werkt de shop nog steeds niet..Heb cache al leeg gemaakt en alles

Edit: op de mobiel is de site ook weer bewchikbaar

Hier doet de webshop op de mobile het nog niet.

Edit:

- Chrome mobiel werkt niet
- Samsung browser wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan