[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog in de weekactie:

De The Imposter van Lesli Vuurwerk uit de The One And Only Collectie is een combinatie van 4 blokken van 36 schoten per stuk dus 144 shoten in totaal !!!!

Normaal € 99,95 nu voor € 55,00

Tevens van Mercurius de amsterdam ook nog op voorraad met het bekende label.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

De nieuwe weekactie artikelen staan weer op de webshop 3 artikelen zijn er blijven staan maar wel is de prijs iets is aangepast naar beneden.:thumbsup:

Misschien wel het beste cakebox assortiment in de Vulcan collectie.
4 Sublieme 25 schots cakeboxes met gezamelijk bijna 1kg kruit en dat voor een uitgekiende prijs.

6 stuks beschikbaar € 34,95 p.st

1795.1553624262.jpeg.jpg

FB_IMG_1553368673986.jpg

Laatst bewerkt:
De nieuwe weekactie artikelen staan weer op de webshop 3 artikelen zijn er blijven staan maar wel is de prijs iets is aangepast naar beneden.:thumbsup:

Misschien wel het beste cakebox assortiment in de Vulcan collectie.
4 Sublieme 25 schots cakeboxes met gezamelijk bijna 1kg kruit en dat voor een uitgekiende prijs.

6 stuks beschikbaar € 34,95 p.st

Bekijk bijlage 45798

Bekijk bijlage 45799

De vulcan selection box is erg snel gegaan er is er nog 1 op voorraad dat is de laatste.

( Inmiddels uitverkocht )

Dennis

Laatst bewerkt:
Even een vraag iemand bekend met dit artikel toevallig ?
Ik ben wel wat tegen gekomen maar ben benieuwd of iemand deze zelf ooit heeft geschoten en zou er evt intresse in zijn ?

269a2e5e83583cd1ea7b3ff7dafa3d87.png

Ja ik heb ze geschoten. Zijn geen slechte single shots maar ook geen goede. Alleen blinker effect met redelijk grote uitwerking. Niet de beste dingen naar mijn mening.

Heren

Ik kan aan een aantal artikelen van MERCURIES komen vooral cake , pijlen en pakketen.

Is hier voor intresse en vooral belangrijk welke artikelen dan kan ik kijken of die nog op de outlet lijst staan.

Graag hoor ik mag ook via PM

Heren

Ik kan aan een aantal artikelen van MERCURIES komen vooral cake , pijlen en pakketen.

Is hier voor intresse en vooral belangrijk welke artikelen dan kan ik kijken of die nog op de outlet lijst staan.

STRIJDER mijn tip van mercuries nog niet vergeten. :D ULTIMATE GOLD MARS ASSORTIMENT, OUTSTANDING en de CHAMPION (alleen bij goede prijs)

Heren

STRIJDER mijn tip van mercuries nog niet vergeten. :D ULTIMATE GOLD MARS ASSORTIMENT, OUTSTANDING en de CHAMPION (alleen bij goede prijs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan