[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dennis, komen er het hele jaar door dit soort acties? Freak acties wel te verstaan? Mijn bankrekening moet nog herstellen van december :p

Hoi Dennis, komen er het hele jaar door dit soort acties? Freak acties wel te verstaan? Mijn bankrekening moet nog herstellen van december :p

Ja tuurlijk ik blijf zoeken en leuke dingen kopen er komt nog genoeg bij dit jaar.

Alleen outlet wat er nu staat zeker broekhoff een aantal artikelen zijn echt de laatste

Dennis

Hoeveel voor alle 7?? Color carnaval

Ehumm laat mij even nadenken... volgens mij moet jij maar heel snel geblokkeerd worden op dit forum want op deze manier ben jij een gevaar voor ons mede liefhebbers/freaks!! Mattenfreak zal jou wel even bannen:p

Of wat dacht je ervan om het nog even uit te stellen en er bijv. 3 te kopen? Dan koop je even een goede camera (Panasonic HC-V770 > aanrader) en heb je al het recht om later de overige 4 te kopen:wink:

Dat lijkt mij wat slimmer:devil:

Ja evt...ligt aan de prijs. Gevaar voor medefreaks? Camera?�� heb een 4k camera goed genoeg?

Had meer de gedachte dat je ervoor zorgt dat je eerst alles goed kan vastleggen, voordat je ze allemaal op koopt. Je bent al voorzien helaas:p Zelf bestel ik geen CC, heb andere producten op de lijst staan:)

Had meer de gedachte dat je ervoor zorgt dat je eerst alles goed kan vastleggen, voordat je ze allemaal op koopt. Je bent al voorzien helaas:p Zelf bestel ik geen CC, heb andere producten op de lijst staan:)

Is voor een klein 1800u project maar geen stress😂

Hoi Fireworkfanatic

Ik moet even wachten tot de lijsten komen van Pangu ze moeten de voorraad nog tellen

Dank voor je snelle reactie Dennis! We wachten rustig af, het is immers pas 2 januari maar de kruitstress is er al weer:p. En van de Bunker Blaster van Evo, kun je daar aan komen of is dat een special voor 1 winkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan