[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom maar door! Ik zit klaar 😊

Snel en goed geholpen afgelopen jaar. December kom ik gewoon weer een bestelling ophalen!

En de eerste freakacties van 2019 staan alweer voor de deur, lekker hoor! :D

Ik wacht nog even tot mei/juni met bestellen maar jouw shop is een van de kandidaten Dennis! :D

1e bestelling al geplaatst, mooi even geshopt in de Outlet. 19 shots assortiment, 2 pack extreme en 4 Dragons Lair gescoord.

Zo bestelling is geplaatst, waaronder ook de 2-Pack Extreme en de Dragons Lair. Ik heb nu voor het eerst sinds jaren weer artikelen uit de Crown Collection in mijn collectie, daarmee is het voor mij ooit begonnen:p

Ik heb ook de Insane besteld, ben er voor het gemak van uitgegaan dat dit de 2018 versie is klopt dit? Wil natuurlijk wel die met de salutes erin:cool:

Zo bestelling is geplaatst, waaronder ook de 2-Pack Extreme en de Dragons Lair. Ik heb nu voor het eerst sinds jaren weer artikelen uit de Crown Collection in mijn collectie, daarmee is het voor mij ooit begonnen:p

Ik heb ook de Insane besteld, ben er voor het gemak van uitgegaan dat dit de 2018 versie is klopt dit? Wil natuurlijk wel die met de salutes erin:cool:

volgens mij wel 98%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan