[Freakactie 2019] TP Vuurwerk Kelpen-Oler Pyro-Sale

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webber84

VWC lid
Beste vuurwerk liefhebbers,

We mogen jullie eindelijk mededelen namens Eric van TP-vuurwerk Kelpen Oler, dat het zuiden des lands nu ook een officiële freakactie heeft op vuurwerkcrew.

TP-Vuurwerk Kelpen Oler, is geen onbekende vuurwerk winkel bij de freaks, uit heel het land komen ze de laatste dagen van het jaar producten ophalen bij Eric en zijn team.

Ze hebben al enkele jaren diverse freak acties gehad. Met zoals jullie al in het winkel topic kunnen lezen vooral tevreden klanten.

Vernieuwde webshop
Sinds dit jaar is de webshop helemaal vernieuwd, en heeft Eric een Pyro-sale in de webshop.

Uitgebreide product samenstelling, bij elkaar gezocht door en voor de vuurwerk liefhebbers.
Eric stelt samen met enkele freaks zijn shop samen. Producten van o.a. de merken Broekhof, Cafferata, Eurostar, Evolution, Heron, Katan, Lesli, Magnum, Pangu, Redwire, Rubro, Vulcan, Weco, Wolf.

Screenshot_20190928-000815_Gallery.jpg

Pyro-sale
*NU 40% PYRO-SALE korting tot 1 oktober, vanaf 1 oktober 30% PYRO-SALE korting.
De actuele PYRO-SALE kortingscode is: PYRO-SALE

*Kortingscode is alleen geldig voor alle artikelen in de categorie PYRO-SALE

De link naar de PYRO-SALE.

Jackel en ik (webber84) zullen namens Eric van TP-Vuurwerk dit topic op vuurwerkcrew bijhouden.

Bijlagen

• 69525910_2396595087093212_7343969634606907392_n.png
    69525910_2396595087093212_7343969634606907392_n.png
    30,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Top actie. Afgelopen jaren veel besteld en dit jaar ook alweer het nodige en het einde is nog niet inzicht:)
Goede communicatie en alles geleverd wat besteld was. Top!

Mooi dat TP weer terug is op VWC!
Zeer fijne winkel gerund door ontzettend leuke mensen.

Ik vind het wel jammer dat er geen korting meer word gegeven op het gehele assortiment. Juist het brede assortiment is wat deze winkel uniek maakt.

Mooi dat TP weer terug is op VWC!
Zeer fijne winkel gerund door ontzettend leuke mensen.

Ik vind het wel jammer dat er geen korting meer word gegeven op het gehele assortiment. Juist het brede assortiment is wat deze winkel uniek maakt.
Ben ik inderdaad met je eens aangezien dat de reden was dat ik er vorig jaar 3 grote boxen besteld heb

Jammer dat we nu pas konden starten met deze post, is niemand aan te rekenen hoor. Inderdaad is de opzet anders dan in het verleden.

Er zijn hele leuke acties al geweest met 50% korting op een aantal artikelen, bijv. de show tail single shots 6 pack van Evolution voor €7,50, of bijv. the return of the phoenix heb ik voor €15,00 gekocht. Mijn handen jeukten om het te delen met jullie maar dat mocht toen helaas nog niet. :D.

Maar nu zijn de show tail single shots ook nog te koop met 40%.

We nemen jullie vragen / opmerkingen mee en zullen zodra meer bekend is jullie informeren.

Vanaf 1 oktober gaat de PyroSale naar 30%!!!

In de maand Oktober zal de PyroSale verder gevuld worden met o.a een groot aantal boxen.

Zoals hierboven vermeld, Webber en mijzelf hebben korte lijnen met Eric. Vragen, opmerkingen en suggesties leggen we meteen aan hem voor.

Jammer dat we nu pas konden starten met deze post, is niemand aan te rekenen hoor. Inderdaad is de opzet anders dan in het verleden.

Er zijn hele leuke acties al geweest met 50% korting op een aantal artikelen, bijv. de show tail single shots 6 pack van Evolution voor €7,50, of bijv. the return of the phoenix heb ik voor €15,00 gekocht. Mijn handen jeukten om het te delen met jullie maar dat mocht toen helaas nog niet. :D.

Maar nu zijn de show tail single shots ook nog te koop met 40%.

We nemen jullie vragen / opmerkingen mee en zullen zodra meer bekend is jullie informeren.
Ik was er ook al vlug bij. Heb gretig gebruik gemaakt van de 50% en 40% kortings maanden. ��

Echt een topzaak! Vorig jaar heel veel gekocht daar. Helaas was dit jaar de site pas heel laat online(juli-aug) Daarom heb ik al het overgrote deel al bij een ander besteld. Maar ik hou zeker de site in de gaten, wie weet als er nog leuke acties komen, zal ik zeker nog wat bestellen. Nogmaals een topzaak met een super service en communicatie van Eric!

De laatste Angry Red Hornet alleen vandaag en morgen nog met 40% korting in de PYROSALE.

E3DFDA2D-9D49-4EA5-8FA3-2199A855F1BC.jpg

Bijlagen

• 7990168B-15A4-4F7A-B442-94CB2E7F6133.png
    7990168B-15A4-4F7A-B442-94CB2E7F6133.png
    810,1 KB · Weergaven: 0
| PYRO-SALE / EURO-KNALLERS | Je koopt nu VOOR € 2,99 | het Rocket Boom pijlenpakket en VOOR € 25,00 de Select Box van Vulcan Europe.

Let op, dit zijn een uitloop artikelen en max. 1 stuks per bestelling te koop en minimaal aankoopbedrag per bestelling in de webshop is € 30,00.

Screenshot_20190929-154044_Facebook.jpg

Screenshot_20190929-154025_Facebook.jpg

Bestellen doe je hier

select box

Rocket boom

Zeer mooi variërend assortiment,

Maare, ik stoor me enorm aan die pop-up over dat je kans maakt op een pallet vuurwerk te winnen, elke keer als ik naar een categorie ga krijg ik hem weer voor mijn scherm en moet hem weer wegklikken :frusty:

Nieuw en exclusief te verkrijgen Bij TP Vuurwerk!!

De Nigelnagelneu.
Een 100 ‘s compound-box met 4 cakes in een mix van spectaculaire effecten, felle kleuren en finale. De Nigelnagelneu is exclusief verkrijgbaar bij TP-Vuurwerk voor maar € 74,95.

F0991DF0-A345-4790-87C0-E975BE7FC157.png

Hier te bestellen,
http://www.tp-vuurwerk.nl/shop/importeurs/vulcan-europe/nigelnagelneu/

Doppel D.
Een 144 ‘s geweldige compound-box met gouden brocade met gekleurde uiteinden. De Doppel-D is exclusief verkrijgbaar bij TP-Vuurwerk voor € 89,95

B1046D53-409C-4387-8374-09F07C2D954C.png

Hier te bestellen.
http://www.tp-vuurwerk.nl/shop/importeurs/vulcan-europe/doppel-d/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan