[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, die foto's zo door het jaar heen zien we natuurlijk graag, bedankt voor het delen.
Blijft gaaf om die volle bunkers te zien.

Al heel vaak zitten dubben om hier iets te bestellen maar vanwege de afstand naar Zutphen tot nu toe niet gedaan. Ik zie nu wel iets wat ik heel interessant vind, maar nu is de kortingskode helaas verlopen. Die 5% zou een mooie "bijdrage" voor de brandstof zijn, is er toevallig een nieuwe kortingskode die me over de streep kan trekken ?

Erg gaaf die P1 knallers! Maar weet je zeker dat dit legaal is? Zou zonde zijn als jullie hierdoor in de problemen komen. :shocked:

Onze 3-daagse deals voor 19 t/m 21-6

Black Sword nu €19,95
Bridge of Blood 144sh cake nu voor €59,95

Zena NR1 nu voor €16,95 slechts 3 stuks

Something Different en de Blue Night Fire blijven ook nog staan

www,piroshoparentz-outlet.com

Vanaf 1-7 gaan we hier en wat prijzen aanpassen.
Wij zullen dit stapsgewijs uitvoeren.
Sommige artikelen zullen iets duurder worden en andere zo goedkoop als ze nu al zijn.
Zie jij een artikel die ergens anders goedkoper is stuur ons dan een prive bericht/contact bericht hier of in de shop.
Wij gaan dan kijken of we de prijs kunnen aanpassen.
Www.piroshoparentz-outlet.com

Onze nieuwe 3-daagse deals van 28-6 t/m 30-6
Diverse vulkanen van Xplode, Katan en Funke.
Xplode cake house

Waarschijnlijk komen er nog enkele andere artikelen bij.

Tevens hebben wij bij een aantal artikelen de voorraad aangevuld.

www.piroshoparentz-outlet.com

Laatst bewerkt:
Heey Rene,

Je assortiment kan bijna niet beter, maar hopelijk zou ik nog mogen vragen of het misschien mogelijk zou zijn om aan een aantal van de volgende Evo cakes te komen die mij erg behagen: De 'Elements of Fire','Fading Stars,'Golden willow Cracker', 'Insane','Ice Queen' en 'Shape Shifter'. Graag hoor ik hier meer over :)

Helaas niet
Wij zijn nu bezig met artikelen van Piromax.
Welke laten we zo snel mogelijk weten.

Van Evo zitten we nu te wachten op de nieuwe prijslijst met alle nieuwe artikelen etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan