[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rene, 2 halen meer betalen? :wink:

PlRCvnv.jpg

Ook ik kon het weer niet laten die 30mm's kun je gewoon niet laten liggen :D mot nie gekker worden hahaha...
Mooie actie weer, ga zo door!

Sorry, ik heb net de laatste besteld :D

Verdorie, had 'm ookal in mijn mandje staan. Ik dacht ik wacht nog wel even tot de nieuwe 3-daagse actie er is.. maar helaas :sad:

Nog even een ander vraagje, kunnen jullie misschien nog aan de Hong Kong van Pangu komen? Ik vind dat zo'n ontzettend gave cake maar kan 'm hier in de buurt helaas nergens krijgen.

Verdorie, had 'm ookal in mijn mandje staan. Ik dacht ik wacht nog wel even tot de nieuwe 3-daagse actie er is.. maar helaas :sad:

Nog even een ander vraagje, kunnen jullie misschien nog aan de Hong Kong van Pangu komen? Ik vind dat zo'n ontzettend gave cake maar kan 'm hier in de buurt helaas nergens krijgen.

Wat er nu opstaat is wat we hebben en waarschijnlijk komt daar niks meer bij van Pangu.
Maar zeg nooit nooit.

Ah helaas! Steeds maar getwijfeld of paars of rood. Het rood blijft naar mijn mening net iets langer hanger dan de paarse variant. Blijft een mooie crackling waaier met die tail erbij en die 6 tubes per rij. Dan maar de paarse:p voor die ook weg is haha

waarschijnlijk wel

Nog interesse voor:
Euphoric hapiness?
Rambam 3.0 ?..........>staat nu bij 3-daagse actie €69,95
Winternight?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan