[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie prijzen weer zeg! Hoe bedoel je prijs afspraken Evolution? Voor bepaalde producten in ieder geval niet :)!

Dat zijn helemaal geweldige update´s. Dat zijn echt unieke dingen, hopelijk kom ik in de gelegenheid om langs te komen, want dit wil ik wel te stoken hebben.

Prachtige updates inderdaad! Maar ben wel benieuwd naar hoe of wat qua kawum.
Voor zover ik weet is P1 en P2 middels het vuurwerkbesluit verboden in NL namelijk.

Kan iemand me uitleggen waarom dit ineens in Nederland wel mag? :confused:

https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/product/funke-kawumm/

Kan daar helaas niks over zeggen.

Dat is denk ik iets te makkelijk. Op basis van de huidige NL wet- en regelgeving biedt je immers illegaal vuurwerk aan. Er zitten 2 soorten knallers in dat pakket met resp. 4,5 en zelfs 8 gram kruit per knaller en dat is bijna 2 tot ruim 3x zoveel als dat in NL wettelijk is toegestaan. Dan is het niet zo raar dat hier vragen over komen en mensen een helder antwoord verwachten. Weten jullie iets wat andere winkeliers en/of importeurs nog niet weten zodat je dit aanbiedt of...? Ben zowel als liefhebber maar zeker ook als mede-ondernemer benieuwd naar jullie reactie!

EDIT: Bastiaan was me al voor

Neem aan dat deze winkelier geen boetes en wie weet wat nog meer gaat riskeren voor een paar rotjes van een bij sommigen populair merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan