[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij wachten op dit moment net als onze collega's even op evolution.
Zodra er meer bekend is zullen wij Evolution aanvullen in de shop.

Had er 3 doorgelond. Hier is de video: https://youtu.be/FAPDyVpMV9s
Lontjes waren makkelijk te verbinden. Klein nadeel vond ik dat er geen enkele beschrijving van effecten was op de etiketten zelf. Hier kan je wel achter komen door de video van piroshop te bekijken, want alle cakes (a tot l) hadden dezelfde effectvolgorde als op de video van piroshop zelf. Kleine moeite dus eigenlijk. Tempo was zeer goed, beetje onregelmatig soms maar dat heeft ook weer zijn charmes

Mooie cakes hoor, tempo is wel lekker!

Zeker mooie cakes, zeker als je de prijs er naast zet. Was echt blij dat ik ze er afgelopen jaarwisseling bij had en ook blij dat ik al twee dozen heb besteld voor aankomend oud en nieuw :)

Zeker mooie cakes, zeker als je de prijs er naast zet. Was echt blij dat ik ze er afgelopen jaarwisseling bij had en ook blij dat ik al twee dozen heb besteld voor aankomend oud en nieuw :)

Had ook 2 doosjes hiervan dit jaar zeker weer bestellen . Worden geleveerd in kooi goede burst

zijn het nu 12 verschillende cakes? Ik twijfel doordat die blauwe kleur vaak terug komt en ik maar 1 multicolor zie op de film die op de site staat.

Heb mijn huiswerk inmiddels gedaan. Idd 12 verschillende cakes.

Ik ga deze aanschaffen ! TOP

Komt de limited edition 3 nog terug in het assortiment?
Wou hem vandaag halen maar zag dat hij niet meer op de site staat.
Vond de prijs(€50,-) erg aantrekkelijk :)

Logish is al goedkoop genoeg. Waar ga je 12 cakes vinden met 230 gram kruit per cake voor 99 euro:applause:

Nergens, alleen als hij zo formuleert dan haal ik er uit dat het wel een keer komt, alleen voorlopig niet zegt Rene. Niet belangrijk voor mij, want ik heb al twee karton besteld :)

Komt de limited edition 3 nog terug in het assortiment?
Wou hem vandaag halen maar zag dat hij niet meer op de site staat.
Vond de prijs(€50,-) erg aantrekkelijk :)

Nog niet bekend
Waarschijnlijk wel
We wachten nog even op evo
Maar zijn meer artikelen die hard gaan op het moment

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan