[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig jongens:)
De Piromax artikelen die er nog zijn zijn al vrij laag geprijsd.

Vanaf Zaterdag 3 merken uit Nederland in de actie.
R-L-Z

Rustig jongens:)
De Piromax artikelen die er nog zijn zijn al vrij laag geprijsd.

Vanaf Zaterdag 3 merken uit Nederland in de actie.
R-L-Z

Blijft de jorge dit weekend ook nog in de aanbieding, dan kan ik er van het weekend 1 bestelling van maken i.p.v 2 :cool:

Vandaag en morgen nog de kans om Jorge te bestellen.

Vanaf vrijdag 18.00
Redwire
Zena
Lesli

Bv.
Brocade blaster €69.95
Kracherblitz €49.95
Bloodhound €79.99

Illegaal, zeker weten want heeft een pre burner.

En daarom gaat een Nederlandse winkel ze natuurlijk verkopen ! Wees nou godnondeju es wat positiever man!

Ik vind het tof om te zien dat Arentz met steeds meer nieuwe producten op de Nederlandse markt komt. Unieke spulletjes die je hier nooit ziet. Daarvoor mijn dank en respect!

We kunnen natuurlijk afvragen of het gewenst is om FP3 look-a-likes op de markt te hebben, aan de andere kant knallen ze natuurlijk niet zo hard als een echte nitraat, en doen alle importeurs er vrolijk aan mee met hun Black-cobra-vlinder-nitrate-cracker-bombs :) Product alleen verkrijgbaar tijdens de afhaaldagen, een leuk hebbeding, geen harde klap; in mijn ogen geen aanleiding tot het kopen van illegaal vuurwerk.

Tis jammer dat Zutphen niet op de route ligt, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk......

In nederland is in knalvuurwerk: maximaal toegestane gewicht aan pyrotechnische stoffen of preparaten 2,5 gram zwart buskruitdus een andere stof is verboden. Ik citeer alleen maar.

In knalvuurwerk, technisch gezien is een preburner niet in de knaller. Echter is het wel hetzelfde stuk vuurwerk. Maarja, voor het zelfde noemen ze het een compound van een Bengaals vuur en een knaller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan