Dag Gerrit,
Toevallig ook de Final fate van Wolff liggen?![]()
Hallo,
Wij doen niets met Wolff ivm 2 winkels Wolff in Leeuwarden.
Gerrit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dag Gerrit,
Toevallig ook de Final fate van Wolff liggen?![]()
Hallo,
Megavuurwerkfreaks gaat rond 15 november uit de lucht.
Voor degene die nog willen bestellen wacht niet te lang.
Gerrit
Dat is met 2 weken alHallo,
Gerrit
Hallo,
Gerrit
Gerrit kennende komt hij nog wel met een spetterende afsluiting![]()
Hallo,
Het weekend van 15 t/m 17 november gaan we inderdaad op een mooie manier afsluiten.
O.A de Garden Party 1,2 en 3
Colorful City
On The Beat
Smash boxen
Rubro boxen
Mania Boxen
Hier gaan we op een aantal een korting op doen.
En een vroege Black Friday actie komt er ook bij.
Vanaf 18 november gaan we 2019 megavuurwerkfreaks afsluiten en kunnen wij beginnen met het klaar zetten van de bestellingen.
Gerrit
Mooi bericht dit. Ik vraag me nog wel af of er nieuwe producten bijkomen in de voorverkoop.
Goed bezig, deze zijn echt te gek. Was al op zoek naar een verkoper in het Noorden en kon die niet vinden. Mijn dank is groot!Hallo,
Begin volgende week nog eentje.
De Mortar Kings van Cafferata
Gerrit
Hallo Biem,
Om 00.00 uur 31 december 2019 de grootste singel shot show van Noord Nederland voor bij mega Vuurwerk Leeuwarden
Gerrit
Denk je wel een beetje aan mijn bankrekening GerritHallo,
Het weekend van 15 t/m 17 november gaan we inderdaad op een mooie manier afsluiten.
Colorful City
On The Beat
Smash boxen
Rubro boxen
Mania Boxen
Vanaf 18 november gaan we 2019 megavuurwerkfreaks afsluiten en kunnen wij beginnen met het klaar zetten van de bestellingen.
Gerrit
Vergeet niet de rust in mn relatie, die blik als ik weer een bestelling heb gedaan.....ze zegt al niet eens meer iets.Denk je wel een beetje aan mijn bankrekening Gerrit![]()
Mijne geef ik geen inzicht in de financiën hahaVergeet niet de rust in mn relatie, die blik als ik weer een bestelling heb gedaan.....ze zegt al niet eens meer iets.![]()
Volgend jaar maar een bankrekening openen op een vriend zn account. Lol
Mijne geef ik geen inzicht in de financiën haha
+1 Bestel lekker wat en wanneer ik wil. Mortar kings is een mooie toevoeging.Gewoon eigen bankrekening houden, en 1 voor de gezamelijke vaste last![]()
Daarom neem ik haar ook nooit mee Gerrit,haha. Ik ben juist blij dat ik even uit Rouveen weg kan,altijd zo druk daar,rijdt nooit lekker door daar.Hallo,
Gerrit zijn slogan is "wie zijn vrouw lief heeft, laat haar thuis.
Gerrit
Hallo,
Colorful City
On The Beat
Smash boxen
Rubro boxen
Mania Boxen
Gerrit
Hallo,
Colorful City
On The Beat
Smash boxen
Rubro boxen
Mania Boxen
Gerrit