zepr
VWC lid
Ik denk dat iedereen dat heeft, en ik snap dat je dat dan voelt. Maar come on. Het gaat niet om twee rambakken. Twee keer snake eyes! Waar hebben we het dan over...
Ja 20€ is ook al een mooie prijs

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat iedereen dat heeft, en ik snap dat je dat dan voelt. Maar come on. Het gaat niet om twee rambakken. Twee keer snake eyes! Waar hebben we het dan over...
Joh.....
Ik heb op 4 januari al snake eyes en color ghost besteld.
Moet Gerrit daar dan ook rekening mee houden?
Als een supermarkt dit weekend bier in de reclame gooit en je hebt een week eerder meerdere kratten gehaald voor een feestje dat heel geslaagd was. Dan ga je toch ook niet naar de supermarkt en zeggen dat je ziek bent van een aanbieding?
����������
Ja 20€ is ook al een mooie prijs![]()
Mijn halve januari bestelling is reeds in de aanbieding voorbij gekomen
Risico van het vak
Je weet wel zeker dat je je spullen hebt das is het mij wel waard
Bedelen om het nog 5 euro goedkoper te krijgen... Gaat wel ver hoor voor 2 potjes.Vaak als je Gerrit een pm stuurt valt er nog wat te regelen ook..
Bedelen om het nog 5 euro goedkoper te krijgen... Gaat wel ver hoor voor 2 potjes.
Deze reacties had ik enigszins al verwacht, gezien de zelf kritische opening van mijn post. Maar gelet op jullie reacties niet kritisch genoeg naar mijzelf. En ja, ik realiseer mij dat prijzen (kunnen) fluctueren en dat dat het risico van het vak is.
Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie budgetten zo groot zijn, dat het jullie niets doet als vlak na een bestelling de prijzen zakken. Mijn budget is bescheiden, die paar euro zijn toch bijvoorbeeld een aantal setjes Artillery.
En zoals ik in mijn eerder post begon. Ik ben blij met wat Gerrit allemaal mogelijk maakt voor liefhebbers. Ook voor diegene die een bescheiden budget hebben. Het zijn weer prachtige Weekend Aanbiedingen.
jaartal 2014welk jaar is de yellow river?
Wordt de yellow river nog aangevuld gerrit?
Groot budget of kleiner budget maakt geen reet uit, het is simpelweg een kwestie van ook eens een keer tevreden zijn. Het is voor sommigen nooit genoeg.
Met het risico dat dit heel ondankbaar over komt, want Gerrit maakt het voor velen van ons goed betaalbaar. Maar voor het eerst dat ik een beetje ziek ben van de Weekend Aanbiedingen. Heb 15 oktober 2* de Snake Eyes besteld![]()
Hallo,
Volgens mij 2018.
Gerrit
Gisteren tezamen met een vriend van me een flinke order hier geplaatst. Wat een geweldige prijzen en service! Voor mij de eerste keer dat ik hier heb besteld, maar ik begrijp nu al de positieve reacties hier. Tot snel Gerrit!![]()
Ik zou gewoon beide doen,ik heb de GP1 al besteld(al het vierde jaar dat hij in de show zit), en ga de Smash box 1 er ook bij doen,zijn beide Toppers, er is wel een mooi filmpje op YouTube te vinden van een straatfilm van de Smash box 1.Pffff ik twijfel echt! Deze box of Garden Party 1! Komt de GP 1 ook nog voor deze fantastische prijs van de Smash Box 1 voorbij Gerrit?
Vind ze idd even goed. Voor 90,- een no brainer zoals ze dat hier zeggen. Rustige kwaliteitsdozen om lekker van te genieten.Ik zou gewoon beide doen,ik heb de GP1 al besteld(al het vierde jaar dat hij in de show zit), en ga de Smash box 1 er ook bij doen,zijn beide Toppers, er is wel een mooi filmpje op YouTube te vinden van een straatfilm van de Smash box 1.