[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joh.....
Ik heb op 4 januari al snake eyes en color ghost besteld.
Moet Gerrit daar dan ook rekening mee houden?

Als een supermarkt dit weekend bier in de reclame gooit en je hebt een week eerder meerdere kratten gehaald voor een feestje dat heel geslaagd was. Dan ga je toch ook niet naar de supermarkt en zeggen dat je ziek bent van een aanbieding?
����������
Ja 20€ is ook al een mooie prijs :yes:
Ik denk dat iedereen dat heeft, en ik snap dat je dat dan voelt. Maar come on. Het gaat niet om twee rambakken. Twee keer snake eyes! Waar hebben we het dan over...
Mijn halve januari bestelling is reeds in de aanbieding voorbij gekomen :yes:
Risico van het vak :p
Je weet wel zeker dat je je spullen hebt das is het mij wel waard

Deze reacties had ik enigszins al verwacht, gezien de zelf kritische opening van mijn post. Maar gelet op jullie reacties niet kritisch genoeg naar mijzelf. En ja, ik realiseer mij dat prijzen (kunnen) fluctueren en dat dat het risico van het vak is.

Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie budgetten zo groot zijn, dat het jullie niets doet als vlak na een bestelling de prijzen zakken. Mijn budget is bescheiden, die paar euro zijn toch bijvoorbeeld een aantal setjes Artillery.

En zoals ik in mijn eerder post begon. Ik ben blij met wat Gerrit allemaal mogelijk maakt voor liefhebbers. Ook voor diegene die een bescheiden budget hebben. Het zijn weer prachtige Weekend Aanbiedingen.

Even een paar aanbiedingen meegepakt, kon ze dit keer echt niet laten schieten. De laatste Skies Of Gold en GOH 3 ook maar meegesnaaid haha. :D

Gerrit bedankt!

Deze reacties had ik enigszins al verwacht, gezien de zelf kritische opening van mijn post. Maar gelet op jullie reacties niet kritisch genoeg naar mijzelf. En ja, ik realiseer mij dat prijzen (kunnen) fluctueren en dat dat het risico van het vak is.

Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie budgetten zo groot zijn, dat het jullie niets doet als vlak na een bestelling de prijzen zakken. Mijn budget is bescheiden, die paar euro zijn toch bijvoorbeeld een aantal setjes Artillery.

En zoals ik in mijn eerder post begon. Ik ben blij met wat Gerrit allemaal mogelijk maakt voor liefhebbers. Ook voor diegene die een bescheiden budget hebben. Het zijn weer prachtige Weekend Aanbiedingen.

Ai, wat een pleisterbende. Ik hoop niet dat degenen die er allemaal over gevallen zijn zich ook echt bezeerd hebben. Dat is het allemaal niet waard. Volgens mij een best menselijke reactie, die we allemaal in meer of mindere mate (en in verschillende situaties) hebben.

Als ik dit allemaal lees omdat iets in de aanbieding en je hebt dit eerder besteld voor iets meer dat is het risico het is mij ook wel gebeurt jammer dan hoort er bij. Niks anders dan lof voor Gerrit het is er altijd goed geregeld bij hem

Groot budget of kleiner budget maakt geen reet uit, het is simpelweg een kwestie van ook eens een keer tevreden zijn. Het is voor sommigen nooit genoeg.

Groot budget of kleiner budget maakt geen reet uit, het is simpelweg een kwestie van ook eens een keer tevreden zijn. Het is voor sommigen nooit genoeg.

Ik weet niet of je je met deze post tot mij richt. Maar volgens mij geef ik dat zelf al min of meer aan doordat ik zeg heel blij te zijn met wat Gerrit allemaal mogelijk maakt voor liefhebbers.

Met het risico dat dit heel ondankbaar over komt, want Gerrit maakt het voor velen van ons goed betaalbaar. Maar voor het eerst dat ik een beetje ziek ben van de Weekend Aanbiedingen. Heb 15 oktober 2* de Snake Eyes besteld :cry:

Mooi toch die aanbieding, kan je er nog 2 extra bestellen.

Gisteren tezamen met een vriend van me een flinke order hier geplaatst. Wat een geweldige prijzen en service! Voor mij de eerste keer dat ik hier heb besteld, maar ik begrijp nu al de positieve reacties hier. Tot snel Gerrit!:handsup:

Gisteren tezamen met een vriend van me een flinke order hier geplaatst. Wat een geweldige prijzen en service! Voor mij de eerste keer dat ik hier heb besteld, maar ik begrijp nu al de positieve reacties hier. Tot snel Gerrit!:handsup:

Als je daar voor de deur geparkeerd staat en ze komen met een kar je bestelde spullen naar de auto brengen, voel je je pas echt ‘gelukkig’:D

Pffff ik twijfel echt! Deze box of Garden Party 1! Komt de GP 1 ook nog voor deze fantastische prijs van de Smash Box 1 voorbij Gerrit?
Ik zou gewoon beide doen,ik heb de GP1 al besteld(al het vierde jaar dat hij in de show zit), en ga de Smash box 1 er ook bij doen,zijn beide Toppers, er is wel een mooi filmpje op YouTube te vinden van een straatfilm van de Smash box 1.

Ik zou gewoon beide doen,ik heb de GP1 al besteld(al het vierde jaar dat hij in de show zit), en ga de Smash box 1 er ook bij doen,zijn beide Toppers, er is wel een mooi filmpje op YouTube te vinden van een straatfilm van de Smash box 1.
Vind ze idd even goed. Voor 90,- een no brainer zoals ze dat hier zeggen. Rustige kwaliteitsdozen om lekker van te genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan