Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch de horn whistlers meegepakt. Benieuwd hoe die is.
Hiephoi, nog 3 x Sky Alert 3 besteld bij Gerrit. Super bedankt voor de goede service weer! Voor de belangstellenden: er staan nog 7 op de site.
Nu nog 4 van over,ook 3x besteld,hele goede pijlen zijn het!
Beste Gerrit,
Van welk jaar is de Crash Box 100’s?
Tof om te zien hoe iedereen bezig is om te ontdekken uit welk jaar iets komt, dat zegt mij nog niets op dit moment en heb geen referentie kaders. Hoop dat in de toekomst toch wat beter te begrijpen en te kunnen ervaren.
Dit jaar bestel ik alles bij Gerrit omdat ik er een zeer goed gevoel bij heb en graag honkvast ben als ik eenmaal ergens besluit zaken te gaan doen. Zelf zie ik dan ook een fijne relatie tegemoet bij Gerrit, eerste indruk is iig al een 9+![]()
Hiephoi, nog 3 x Sky Alert 3 besteld bij Gerrit. Super bedankt voor de goede service weer! Voor de belangstellenden: er staan nog 7 op de site.
Zocht me al suf naar dit ding na positieve reacties. Thx voor de melding heb er 2 kunnen scoren en 1e bestelling ooit bij deze zaak.
In het geval van de Crashbox; die was nieuw in 2016 en toen een top bak, de 2017 batch had geen spinners, productiefoutje en de 2018 versie heeft wel weer spinners. Dus wie hier bekend mee is wil geen 2017 batch. Maar zo zijn er wel meer producten die veranderen, Event Flash of the Gods heeft bijv. 2 cakes minder in 2018 gekregen.
In het geval van de Crashbox; die was nieuw in 2016 en toen een top bak, de 2017 batch had geen spinners, productiefoutje en de 2018 versie heeft wel weer spinners. Dus wie hier bekend mee is wil geen 2017 batch. Maar zo zijn er wel meer producten die veranderen, Event Flash of the Gods heeft bijv. 2 cakes minder in 2018 gekregen.
Goedendag,
Komt de EVO bomber nog in de freakactie?
En de transbomber??
Dat voorlopig niet vrees ik, in elk geval niet uit voorraad.
Transbomber was totaal uitverkocht tijdens de verkoop dagen.