[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerrit, bedankt weer voor de mooie aanbieidingen!

Wel valt het mij op dat sommige producten nu €5,- duurder of meer zijn dan vorig jaar oktober/november.

Hier was ik zelf al bang voor, en zie dit ook bij andere webshops.

Ik wacht de 'weekaanbieding' weer even af :)! Het is wel zeker dat ik hier weer een bestelling ga plaatsen.

hellemaal mee eens
vind bepaalde producten nier goedkoop
voor jan
was goedkoper in de loop vsn het jaar

hellemaal mee eens
voor jan

Kan natuurlijk ook zijn dat vuurwerk over het algemeen gewoon duurder wordt, maar dat wij als freaks dat liever niet willen inzien!

Maar voor de rest topprijzen, en wens iedereen heel veel plezier die hier gaan bestellen :)

Hoogstwaarschijnlijk kan Gerrit daar weinig aan doen. Nu er diverse shops weer open zijn is wel duidelijk dat sommige prijzen kunstmatig hoog worden gehouden.

Gelukkig verkoopt Gerrit meerdere merken en blijven er koopjes genoeg over :handsup:

Eerste bestelling is een feit en het zal zeker niet de laatste zijn! Miepen over prijzen die te hoog zouden zijn vind ik een beetje ondankbaar, denk dat we als freaks behoorlijk verwend zijn geraakt de afgelopen jaren.

Eerste bestelling is een feit en het zal zeker niet de laatste zijn! Miepen over prijzen die te hoog zouden zijn vind ik een beetje ondankbaar, denk dat we als freaks behoorlijk verwend zijn geraakt de afgelopen jaren.

miepen wil ik het niet noemen
maar voor een januari sale
vind ik bepaalde producten duurder als later in het jaar.
dat is gewoon een feit

In een supermarkt heb je soms ook 40% korting op een artikel en een paar weken later 3 halen 2 betalen. Kijk gewoon of je de actie het waard vind of niet, maar ga in ieder geval geen commentaar leveren op 'te hoge prijzen' als iets alsnog een dikke korting bevat.

Nou, miepen is ook weer zo'n woord...

Kijk, ik waardeer het ENORM dat er uberhaupt dit soort acties zijn, die hadden we vroeger helemaal niet!

Maar, geef mij 1 goede reden om NU mijn geld uit te geven, als ik oktober/november hetzelfde kan halen?

Tijdens black-friday kon ik bij Gerrit de Rumble in the Jungle kopen voor €57,50. Waarom zou ik dan nu €65,- betalen?

Met alle respect naar de verkopers, maar als ik het niet uitleg mag ik er ook niets over zeggen toch?

Dus heb nu mijn zegje gedaan, de prijzen zijn netjes maar ik wacht dan wel even met bestellen.

In een supermarkt heb je soms ook 40% korting op een artikel en een paar weken later 3 halen 2 betalen. Kijk gewoon of je de actie het waard vind of niet, maar ga in ieder geval geen commentaar leveren op 'te hoge prijzen' als iets alsnog een dikke korting bevat.

Amen Willy...

hellemaal mee eens
voor jan

Hallo,

Zou best kunnen dat sommige producten iets duurder zijn dat november vorig jaar.
Wij hebben toen dag acties gedaan. Elke dag een andere actie en elke week een weekend actie.
Dat gaan we dit jaar zeker weer doen.Maar alleen uitgaan van dat soort acties en alleen kijken naar de laagste prijs van november is niet helemaal reeel, omdat dat dag acties waren.
Maar zo staan er ook een aantal items goedkoper op dan vorig jaar, daar zegt niemand wat over.Cafferata showtime bijv.
Ook mogen wij van bepaalde importeurs niet lager dan bepaalde minimum prijzen.

Gerrit

Persoonlijk vind ik dat de prijzen in januari lager moeten liggen dan later in het jaar. Je meest toegewijde klanten bestellen al in januari, dus mits het mogelijk is, hoort diegene een betere prijs te ontvangen dan iemand die driekwart jaar later pas gaat bestellen. Meest aannemelijk is dat prijzen gaandeweg het jaar blijven stijgen, tot je in december logischerwijs op het hoogste punt zit.

Echter, we weten nog niet hoe de prijzen er over driekwart jaar voor zullen staan. Vergelijken met vorig jaar kan, maar lang niet altijd. De inkoopprijs kan dit jaar links en rechts hoger uitvallen, waardoor je nu al inderdaad die €5,- duurder uit bent.

Geert Bedank eerste twee bestellingen gedaan.
Vind de pangu prijzen top en vul in november wel de rest aan :yes:
Tot de 28ste

In de omschrijving bij de Monster Ride staat "één van drie nieuwjaarsknallers", maar kan de andere 2 niet vinden?

Ook ik heb een eerste kleine bestelling gedaan.

Want ik wil zeker zijn dat ik bepaalde artikelen/versies heb voor een mooie prijs. Daarvoor ga ik niet zitten wachten of een artikel mogelijk 2 of 3 knaken goedkoper kan krijgen in een dagaanbieding :wink:

Nu afwachten wat er verder gaat komen, en dan rustig aan doorgaan met uitbreiden van de collectie.

Ik miste nu alleen de mega pangu box 1 op de site.... is deze helemaal op?

Ik vermoed dat gerit misschien nog wel iets lager had gewild maar dat dit door importeurs als rubro en evo niet kan. Persoonlijk denk ik dat een winkelier er zelf de hand in zou mogen hebben. Dat is niet altijd leuk voor andere winkels maargoed. .. denk dat de prijzen hier meer dan ok zijn. We worden nog weleens wat verwend. En vorig jaar haf je natuurlijk de 15 procent tor 100 en de 25 procent boven de 100 erbij. Ik heb iig wat gekocht wat ik graag wil hebben. De rest komt wel

Ik wacht nog even met bestellen. Ik hoor net op de radio dat ze serieus weer naar een landelijk vuurwerkverbod gaan kijken voor dit jaar.

Wees blij dat er freak actie zijn en de prijzen zijn bij Gerrit zijn altijd al zo laag mogelijk dus niet zeuren over dat het wat duurder is dan tijdens de actie dagen .Gerrit ik vind dat je het weer goed voor elkaar hebt zo snel al weer de freak site weer goed gevuld hebt.

Ik wacht nog even met bestellen. Ik hoor net op de radio dat ze serieus weer naar een landelijk vuurwerkverbod gaan kijken voor dit jaar.

Dat gaat inderdaad niet gebeuren... Heel december en heel januari staat die discussie voor de deur en in februari denkt men weer aan de zomer om maar wat te zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan