[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen 9.00. Ik ga er klaar voor zitten. Afgelopen jaar ben ik fantastisch geholpen door Gerrit en zijn collega's in de winkel in Leeuwarden en daar wil ik graag weer gebruik van maken!

Gerrit,natuurlijk ook via hier de beste wensen voor 2019. Ben ik nog van mijn 'plaats' verstoten in de dagen na de 28e? Alles wat ik afgelopen jaarwisseling geschoten heb was top! Vooral toch weer de Rubro Mania Pangu en Evolution (skyline) waren weer super mooi en snoeihard! Ik kijk uit wat er weer gaat komen dit jaar! Greetz Rouveen!!

Hallo,

We gaan zo online.
De komende dagen zullen we nog items toevoegen.
Als er weer items bij komen meld ik dat in dit topic.

Gerrit

Hoi Gerrit,

Ga je in november weer van die super super aanbiedingen doen?
Dan hou ik me nu nog een beetje in :D

Hele mooie prijzen hoor. Helaas niet heel veel artikelen die op mijn lijstje staan dus dan is 2u rijden de moeite niet waard. Wacht de acties van andere winkels wel even af. Voor de andere freaks veel shop plezier!!!

ziet er weer goed uit... tis dat mn vrouw ballistisch gaat als ik nu bestel anders had ik het wel weer geweten :)

Dragon Box 1, Dragon Box 2 en Dragon Box 3 besteld! :cool:

Tevens om mijzelf in te dekken om weer naar Leeuwarden te gaan aan het eind van het jaar.

Kunnen jullie niet een ophaalpunt ergens in Limburg realiseren?

Leeuwarden is net iets te ver weg voor me.
Anders was mijn winkelmand al overvol geweest...
Nu al.....

Wat een heerlijke acties alweer zeg, site staat bomvol met geweldige artikelen voor zeer scherpe prijzen.

ziet er weer goed uit... tis dat mn vrouw ballistisch gaat als ik nu bestel anders had ik het wel weer geweten :)

Denk dat de helft van de leden hier dit probleem heeft.
Maar mijn eerste bestelling is zojuist een feit.

Nu afwachten totdat ze het ziet op de rekening.

Gerrit, bedankt weer voor de mooie aanbieidingen!

Wel valt het mij op dat sommige producten nu €5,- duurder of meer zijn dan vorig jaar oktober/november.

Hier was ik zelf al bang voor, en zie dit ook bij andere webshops.

Ik wacht de 'weekaanbieding' weer even af :)! Het is wel zeker dat ik hier weer een bestelling ga plaatsen.

Denk dat de helft van de leden hier dit probleem heeft.
Maar mijn eerste bestelling is zojuist een feit.

Nu afwachten totdat ze het ziet op de rekening.

Zorgen dat je geen gezamenlijke rekening hebt.
Dat scheelt een hoop.
Beetje liegen om eigen bestwil, kan geen kwaad.

"Voor hoeveel geld is dat wel niet?"vroeg ze afgelopen keer...

Ehm, 2 a 300 euro zei ik... :angel:

Was totaal voor zo'n dikke 800 euro. :sint:

Zodat ze straks zegt: "Ik ben er klaar mee, je zoekt t maar uit!" En jij dan kan bestellen wat je wil...?:p

Wel valt het mij op dat sommige producten nu €5,- duurder of meer zijn dan vorig jaar oktober/november.

Ik wacht de 'weekaanbieding' weer even af :)! Het is wel zeker dat ik hier weer een bestelling ga plaatsen.

Uhm dan nog zijn het fantastische prijzen dacht ik zo toch. Kan me niet voorstellen dat je hierover 5 euro zou vallen toch. Maar goed dat is mijn mening!!

Viel mij op al op, ik wacht ook de werkaanbiedingen even af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan