[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt er niet meer aan de i've got the power te komen?

Was toch echt wel een toppertje:yes:

Deze was in 2018 niet geimporteerd door Pangu Fireworks omdat er te weinig vraag naar was. In 2017 was deze nog redelijk onbekend. Vorig jaar is er een gigantische run op geweest en overal ook uitverkocht geraakt. Hopelijk is dat voor de importeur een signaal geweest om ze in 2019 wel te importeren. Mocht dat gebeuren dan hoop ik dat Gerrit deze weer in het assortiment neemt.

Beste wensen! :D

Alleen het volgen van jou aanbiedingen was al een genot op zich Gerrit, ben weer zeer benieuwd wat er allemaal komen gaat!

Ik zit heel erg te twijfelen om dit jaar weer bij jullie te halen. Het is een stuk rijden, maar de prijzen maken dat al snel goed. Alleen m'n budget is geheel op, kan pas later in het jaar bestellen. Ik hoop dat er dan nog veel op voorraad is!

Geen probleem heb ook later in het jaar besteld voor hele mooie prijzen.

Beste wensen Gerrit! Wat super dat je weer zo snel actief bent op het forum. Top service hier! Benieuwd wat er komen gaat!

:D geweldig. 4 januari 2019: daar zijn we weer ....
Veel plezier iedereen, ik wacht wel tot wat later in het jaar, maar ik vind het fantastisch ! Dat zijn liefhebbers hoor :handsup::applause:

Kijk, zo houd je de freaks wel bezig haha. Zeer benieuwd, laat maar komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan