[Freakactie 2019] Kartonknaller/Vuurwerkkanjer Fleringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie actie , meteen 7 pakken Funke Kometenbomben besteld en 1 pak Goldfunken pijlen met de kortingscode .

Komen er nog meer Funke artikelen op de site te staan ?

Ik had per ongelijk contant betaling in winkel aan laten staan en gemaild of het wel zeker weten klaar staat en dat werd gegarandeerd.

Dat had ik ook aangeklikt per ongeluk. En aangezien ik een niet al te grote bestelling heb hier en niet echt op de route ligt.

Is het zonde als ik voor niets zou rijden.

Mooie actie , meteen 7 pakken Funke Kometenbomben besteld en 1 pak Goldfunken pijlen met de kortingscode .

Komen er nog meer Funke artikelen op de site te staan ?

Welke producten zou je toegevoegd willen zien? In principe kunnen we alle Funke NL producten leveren.

Is bestellen ook zeker dat je het krijgt?

We voorzien geen problemen hierin maar zijn uiteraard afhankelijk van de toeleverancier.

Voor het eerst bij deze mannen besteld. Vrijdag foutje gemaakt met bestellen waardoor betaling mislukte. Gelijk telefonisch opgelost, hier hou ik van! Tot de 28ste

Evo Limited Edition 3 en een pakje Funke single shots gehaald voor een mooi prijsje!
Weer een winkel erbij op mijn road tripjes voor O&N.. :)

Huishoudelijke mededeling:
warning_icon.png
De kartonknaller website is nog open tot morgenavond 20:00. We zullen dan z.s.m de overstap gaan maken naar de Vuurwerkkanjer website. Profiteer nog van de huidige aanbieding(en) zolang het kan!

Laatst bewerkt:
Inmiddels zijn we al een tijdje online met vuurwerkkanjer.nl. We hebben hier het assortiment uitgebreid met extra Evolution producten. Ook is de colorful city weer te bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan