[Freakactie 2019] De Knallende Ketel Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toffe actie weer. Weet je zo welk productiejaar de escape from hells zijn die jullie nu aanbieden?

Toch maar gedaan van de week, dus ook weer een leuk bezoekje aan de knallende ketel de 28e. Dank voor de actie!

Nu hopen dat de Something Different nog beschikbaar komt.

Ik zie dat Patrick in Huizen aanvulling van Wolff heeft. Waaronder something different. Erg aantrekkelijk, maar bestel liever bij 1 shop. Verwachten jullie ook nog aan te vullen?

Heeft iemand al eerder ervaring met hier bestellen ? Echt heel tof dat ze Dum Bum verkopen maar ze hebbe weinig diverse producten, ik hoop dat ze na de zomer echt meer aanbieden :D.

Heeft iemand al eerder ervaring met hier bestellen ? Echt heel tof dat ze Dum Bum verkopen maar ze hebbe weinig diverse producten, ik hoop dat ze na de zomer echt meer aanbieden :D.

Ja, goeie shop met kennis van zaken en goede service. Niet de allergoedkoopste, maar wel een redelijk assortiment. En natuurlijk alles van vuurwerkmania, via de mania site. Vaak in het najaar leuke 25% acties met Halloween bijvoorbeeld.

Ja, goeie shop met kennis van zaken en goede service. Niet de allergoedkoopste, maar wel een redelijk assortiment. En natuurlijk alles van vuurwerkmania, via de mania site. Vaak in het najaar leuke 25% acties met Halloween bijvoorbeeld.

De aller goedkoopste van de freakacties dan? Ze behoren van alle winkels over het hele land echt wel tot goedkoopste. Elke winkel in NL hanteert gewoon de opgelegde adviesprijs.

Contact is verder echt super wat ik hier op het forum zie! Dat is eigenlijk nog wel het meeste waard. Prijzen zijn ook echt super te noemen.

De aller goedkoopste van de freakacties dan? Ze behoren van alle winkels over het hele land echt wel tot goedkoopste. Elke winkel in NL hanteert gewoon de opgelegde adviesprijs.

Contact is verder echt super wat ik hier op het forum zie! Dat is eigenlijk nog wel het meeste waard. Prijzen zijn ook echt super te noemen.
Uiteraard. Vergeleken met gewone shops zijn ze super goedkoop. Maar er zijn freakshops die nog verder gaan. Maar nogmaals geen twijfel en gewoon doen! Ik heb hier dit jaar ook weer besteld :D:D:D

Top winkel met een zeer betrokken en kundige vuurwerkliefhebber als eigenaar. Mocht je een artikel op het oog hebben wat niet op de site staat, dan kun je ze altijd contacten en de vraag voor leggen.

Beetje te rustig hier, ik hoop snel dat er een update komt, met bijbehorende freakprijzen.

Hi jongens,

Thanks voor de positieve woorden. Het was inderdaad even stil. Hoop tussendoor te doen gehad.

Nieuwe seizoen staat weer in de startblokken. inmiddels de demo's van Rubro, Mania, Cafferata en Broekhoff gezien. Vanavond nog naar Magnum Vuurwerk en volgende week maandag naar Wolff. Dan gaan we onze site even wat updaten, want dat wordt ook een keer tijd :)
Op de site zullen dan ook diverse door ons verkozen artikelen van Katan worden geplaatst, zoals bijvoorbeeld de 19 shots serie waar we afgelopen jaar erg enthousiast over waren, alle nieuwe Specials rambakken met 100 shots en de Mama Mia single shots.

Zo langzamerhand zullen er dus nieuwe artikelen bij komen op de site. Betekent natuurlijk ook dat er wel wat gaat afvallen in de opruiming.... ;)

En wat Torr al zegt.... mis je iets of heb je een andere vraag, neem gerust contact op via de mail. Dan kijken we of we wat voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Mike
De Knallende Ketel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan