Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toffe actie weer. Weet je zo welk productiejaar de escape from hells zijn die jullie nu aanbieden?
We gaan er achteraan. Komende week even sneeuwballen gooien. Als ik terugkom zal ik ze meteen bellen. Komt goed stay tuned!
Groetjes
Mike
De website ligt er uit ?
Ja, ik wou het net posten, hoop toch geen exit scam, zal toch niet?
De website ligt er uit ?
Heeft iemand al eerder ervaring met hier bestellen ? Echt heel tof dat ze Dum Bum verkopen maar ze hebbe weinig diverse producten, ik hoop dat ze na de zomer echt meer aanbieden.
Ja, goeie shop met kennis van zaken en goede service. Niet de allergoedkoopste, maar wel een redelijk assortiment. En natuurlijk alles van vuurwerkmania, via de mania site. Vaak in het najaar leuke 25% acties met Halloween bijvoorbeeld.
Uiteraard. Vergeleken met gewone shops zijn ze super goedkoop. Maar er zijn freakshops die nog verder gaan. Maar nogmaals geen twijfel en gewoon doen! Ik heb hier dit jaar ook weer besteldDe aller goedkoopste van de freakacties dan? Ze behoren van alle winkels over het hele land echt wel tot goedkoopste. Elke winkel in NL hanteert gewoon de opgelegde adviesprijs.
Contact is verder echt super wat ik hier op het forum zie! Dat is eigenlijk nog wel het meeste waard. Prijzen zijn ook echt super te noemen.
Heeft iemand al eerder ervaring met hier bestellen ? Echt heel tof dat ze Dum Bum verkopen maar ze hebbe weinig diverse producten, ik hoop dat ze na de zomer echt meer aanbieden.