[Freakactie 2019] De Knallende Ketel Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze site is ook weer geopend.

Nu bestellen is gegarandeerd productie 2018 krijgen. Soms nog productie eerdere jaren, maar dat staat er dan wel bij. (Zoals enkele 2017 Garden Party 2 van Pangu).

Boxen, cakes en pijlen van onze leveranciers:
Rubro, Wolff, Vuurwerkmania, Katan, Pangu, Klasek, Broekhoff

Met vriendelijke groet,
Mike
De Knallende Ketel Vuurwerk

Vorige jaar voor de 2de keer geweest en altijd top geregt als wat ik had besteld stond klaar ook het komende jaar kom ik me vuurwerk daar halen

En er staan weer leuke produchten tussen Mike kijken wat het dit jaar gaat worden.

Valt me op dat sommige adviesprijzen een stuk hoger liggen dan bij andere winkels. De kortingspercentages zelf zijn wel erg lekker! Ik wilde net een bestelling doen, maar bij het afrekenen krijg ik telkens een melding dat ik geen straat heb ingevuld, terwijl ik dat wel gedaan heb.

Ik word hier niet erg enthousiast van. Vind de prijzen niet denderend, en kijkend naar een Valk, Haulerwijk of Orthen is dit een duurder segment. Denk niet dat je dit een freakactie moet willen noemen, maar eerder een verkooppunt voor een heel jaar door.

ik vind het top dat ze een freakactie beginnen!
ze krijgen naams bekendheid en ze betalen mee aan het forum waar wij gebruik van maken.

Leuke winkel vriendelijk personeel
Woonde hier vroeger om hoek
Maar vind deze prijzen ook ietwat aan de hoge kant in verhouding tot VW almere haven en andere freakacties
Goeie poging daarin tegen maar ik sla over

Toch zie ik een aantal producten die goedkoper zijn dan bij andere freaksites, maar om daar weer een ritje aan te wagen doe ik niet meer. Afgelopen jaar 10 adressen bezocht en das teveel van het goede

Dat het niet zo goedkoop is als elders neemt uiteraard niet weg dat dit een prima actie is. Bedankt knallende ketel.

Valt me op dat sommige adviesprijzen een stuk hoger liggen dan bij andere winkels. De kortingspercentages zelf zijn wel erg lekker! Ik wilde net een bestelling doen, maar bij het afrekenen krijg ik telkens een melding dat ik geen straat heb ingevuld, terwijl ik dat wel gedaan heb.

Ook ik krijg deze melding bij het afrekenen. Hoe heb jij dit opgelost?

Zijn wij trouwens niet iets te verwend hier? Ik zie een Angry Red Hornet voor 59, een Primal Instinct voor 59, Crashbox voor 60, en nog wel meer cakeboxen scherp geprijsd. Ook zie ik wat kleine cakes voor prima prijzen. Mij maak je ook niet per se blij met een HL 16 voor 7 euro, aangezien die bijna overal 5-6 euro in de freakacties zijn, maar het zijn alsnog gewoon goede en prima prijzen, niks mis mee!

Ik ga er zelf denk ik niks halen, maar om nou te zeggen dat dit de normale prijzen zijn? Ik ben benieuwd waar je de hierboven genoemde prijzen voor (onder de) 60 euro krijgt in december!

Dank Knallende Ketel voor het leuke assortiment en de prima prijzen :)

Wat betreft de melding over een straatnaam:
Het kan zijn dat je alles even moet refreshen en helemaal opnieuw moet starten. Aan de achterkant van de site is het namelijk zo dat als je een postcode invult en huisnummerer dan automatisch een straatnaam volgt vanuit het systeem. Als je daar dan eigenhandig een straatnaam invult geeft ie en foutcode. Het kan zo maar zijn dat dit aan de voorkant (klant) zijde ook zo is.
Als het probleem zich blijft voordoen, laat het dan nog even weten, want dan moet ik het even navragen bij de technici. Overigens komen er wel andere bestellingen door, dus het moet ergens toch wel lukken.
Maar goed, laat weten als er problemen zijn.

Wat betreft de prijzen reageer ik eenmalig maar even:
Sommige prijzen zullen hoger zijn dan bij een ander, andere weer lager. Het ene assortiment is ook het andere niet. De nu aangeboden artikelen zijn flink afgeprijsd, maar wel zodanig dat we nog verantwoord de bedrijfsvoering kunnen doen. We kijken daarbij naar onszelf en zijn niet bezig met andere winkeliers en hun beweegredenen om steeds lagere prijzen aan te bieden. "Leven en laten leven" zegt een trouwe klant uit Rotterdam altijd.
Wij proberen als liefhebbers mooie producten te vinden bij diverse importeurs en deze tegen een eerlijke prijs aan te bieden. Kun je er voor jou leuke spullen in vinden dan zien we je graag bestellen. Is de prijs niet laag genoeg en bestel je niet, maar wil je wel lekker met ons over vuurwerk ouwehoeren in de shop tijdens de voorverkoop of verkoopdagen dan staat de koffie voor je klaar....

Met vriendelijke groet,
Mike

De prijzen liggen dan wel iets hoger dan de andere winkel, toch voeren jullie een heel mooi en breed assortiment! Heb voor nu een vraag:

Zijn er aparte blokken voor de bestellingen die je nu doet?

Wij moeten als freaks tevreden zijn en blij zijn dat er winkeliers zijn die de moeite nemen zoiets op te zetten als een freakactie en er respect voor hebben, dus vind ik en dat is mijn mening mag je je handjes dichtknijpen met zulke leuke prijzen voor de freaks... dat vind ik!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan