[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zijn de vorderingen m.b.t. het samenvoegen van de orders? Ik heb reeds ook een bestelling geplaatst in de reguliere verkoop en bij opmerkingen geplaatst, of het kon worden samengevoegd met de eerdere geplaatste bestellingen via de freaksite. Neem aan dat dit geen probleem moet zijn toch?

Stuur ons even een prive bericht met je ordernummers dan kunnen we handmatig kijken wat we voor je kunnen doen. De automatiseerder brengt dit jaar nog geen optie uit om bestellingen samen te voegen.

Stuur ons even een prive bericht met je ordernummers dan kunnen we handmatig kijken wat we voor je kunnen doen. De automatiseerder brengt dit jaar nog geen optie uit om bestellingen samen te voegen.

Net telefonisch benaderd door de driesprong met de vraag of het vuurwerk op een later tijdstip kon worden afgehaald, ik wou zelf eerdaags hierover al contact opnemen, dit omtrent het nog ophalen van twee bestellingen bij andere winkels rond hetzelfde tijdstip. Kwam dus goed uit dat de Driesprong belde.

Orders zijn opnieuw toegestuurd met hierin het nieuwe tijdstip.

Ook even de ervaring omtrent de driesprong delen, het was een stuk drukker dan voorgaande jaren. Verder wel redelijk vlot geholpen, een hoop hardwerkende mannen en vrouwen die een ieder zo snel mogelijk probeert te voorzien van zijn vuurwerk.

Wat wel een verbeterpunt is, is dat de bestellingen samengevoegd worden op 1 order. Ik had 7 verschillende orders (7 bestellingen geplaatst) en deze kwamen apart in een soort bakje te liggen. Hierdoor pakte pietje een order, klaasje een order, en jantje een order. Met als gevolgd, dat 7 maal mijn naam werd omgeroepen. Lijkt mij, als je met die freakacties werkt, dat je gewoon net als bijvoorbeeld de vuurwerkbunker, alle gedane bestellingen, eind december samenvoegt op 1 order.

Maar goed, had ook begrepen dat het aantal bestellingen gigantisch omhoog is gedaan, misschien iets voor volgend jaar om op in te spelen voor de driesprong. Verder goed geholpen en blijf zeker komen hier!

Vanochtend mijn bestelling opgehaald, even moeten wachten maar alles was verder top!
Idd zoals hierboven al vermeld is, het verbeterpuntje!
Fijne jaarwisseling en bedankt voor de service!

Ook even de ervaring omtrent de driesprong delen, het was een stuk drukker dan voorgaande jaren. Verder wel redelijk vlot geholpen, een hoop hardwerkende mannen en vrouwen die een ieder zo snel mogelijk probeert te voorzien van zijn vuurwerk.

Wat wel een verbeterpunt is, is dat de bestellingen samengevoegd worden op 1 order. Ik had 7 verschillende orders (7 bestellingen geplaatst) en deze kwamen apart in een soort bakje te liggen. Hierdoor pakte pietje een order, klaasje een order, en jantje een order. Met als gevolgd, dat 7 maal mijn naam werd omgeroepen. Lijkt mij, als je met die freakacties werkt, dat je gewoon net als bijvoorbeeld de vuurwerkbunker, alle gedane bestellingen, eind december samenvoegt op 1 order.

Maar goed, had ook begrepen dat het aantal bestellingen gigantisch omhoog is gedaan, misschien iets voor volgend jaar om op in te spelen voor de driesprong. Verder goed geholpen en blijf zeker komen hier!
Wij hebben geloof ik hetzelfde rondje gereden :D Dit jaar ook voor het eerst bij de driesprong geweest. Verbeterpunt zoals hierboven al besproken. Daarnaast verwacht ik ook zodra het nog drukker wordt met de freakbestellingen dit wel is te druk kan gaan worden aangezien de losse verkoop op dezelfde tijd start als het afhalen van de freak bestellingen. Ik moet zeggen dat het nu nog heel erg goed ging. Ik kom er komend jaar zeker weer!

Wat wel een verbeterpunt is, is dat de bestellingen samengevoegd worden op 1 order. Ik had 7 verschillende orders (7 bestellingen geplaatst) en deze kwamen apart in een soort bakje te liggen. Hierdoor pakte pietje een order, klaasje een order, en jantje een order. Met als gevolgd, dat 7 maal mijn naam werd omgeroepen.

Ja, dit moet wel beter kunnen. Ik had er hier geen last van (had maar 1 order), maar bij een andere winkel wel. Beetje gênant zelfs als je je naam om de 2 minuten een X aantal keer door de ruimte hoort klinken.

Gisteren om 8 uur mijn bestelling opgehaald. Moest wel even wachten, maar dat mocht de pret niet drukken. Miste wel twee producten, en na het aangeven daar van werd dat snel en zonder problemen opgelost door Jermaine, plus nog een leuk extra artikel :thumbup:
Wel het idee geopperd om voor volgend jaar door de drukte ivm hun freakacties, om ook s'nachts te gaan uitgeven ?

Ben goed geholpen bij De Driesprong, alles uitgeleverd en meelopen naar de auto, bedankt!

Maar:

Wat mij betreft mogen die naar schimmel meurende houtsnippers volgend jaar eindelijk eens achterwege blijven. Worden ze bewaard en het jaar erna weer gebruikt oid? Die troep voegt wat mij betreft niets toe. Het bemoeilijkt het lopen, zeker met zware dozen, en het belangrijkste: het is ongezond de hele dag in vochtige schimmellucht rond te lopen. Je zal er als personeel hele dagen in moeten werken, ik was iig blij dat ik met een klein kwartier weer buiten stond.

Bedankt voor de snelle service!

Ben goed geholpen bij De Driesprong, alles uitgeleverd en meelopen naar de auto, bedankt!

Maar:

Wat mij betreft mogen die naar schimmel meurende houtsnippers volgend jaar eindelijk eens achterwege blijven. Worden ze bewaard en het jaar erna weer gebruikt oid? Die troep voegt wat mij betreft niets toe. Het bemoeilijkt het lopen, zeker met zware dozen, en het belangrijkste: het is ongezond de hele dag in vochtige schimmellucht rond te lopen. Je zal er als personeel hele dagen in moeten werken, ik was iig blij dat ik met een klein kwartier weer buiten stond.

Bedankt voor de snelle service!

Exact dezelfde opmerking welke ik maakte... liggen ze daar het gehele jaar? Of bewaren ze de snippers en droppen ze deze weer?!

Gisteren hier ook voor het eerst geweest. Was redelijk druk in de vroege ochtend vergeleken met andere shops in de regio. Vlak voordat ik aan de beurt was stopte de printer ermee. Dat zorgde wel voor enige vertraging. Als de techniek je in de steek laat is dat wel vervelend. Verder prima opgelost door verder te gaan met de bestelbonnen die je zelf had meegenomen. Had wel bij een aantal winkels, ook hier, dat de aantallen van een zelfde produkt niet klopte. Dit moet je dus goed in de gaten houden. Maar verder alles gehad wat ik had besteld. Bedankt Driesprong!

Ik was hier gisteren rond 7:15. Ik schrok even toen ik zag dat de rij al tot buiten stond. Maar uiteindelijk ben ik vrij vlot geholpen, zelfs nadat de stroom en dus de computer/printer stopten!

Verbeterpunt is meer geluk met rad voor mij (ik zat stiekem toch te hopen op de Cruelty :D )

Gisteren hier ook voor het eerst geweest. Was redelijk druk in de vroege ochtend vergeleken met andere shops in de regio. Vlak voordat ik aan de beurt was stopte de printer ermee. Dat zorgde wel voor enige vertraging. Als de techniek je in de steek laat is dat wel vervelend. Verder prima opgelost door verder te gaan met de bestelbonnen die je zelf had meegenomen. Had wel bij een aantal winkels, ook hier, dat de aantallen van een zelfde produkt niet klopte. Dit moet je dus goed in de gaten houden. Maar verder alles gehad wat ik had besteld. Bedankt Driesprong!

Dan heb je net voor mij gestaan? Toen ik uiteindelijk de winkel weer uitging stond er een rij waar je eng van werd kolere

Gisteren tegen 11 uur bestelling opgehaald. Toen geen rij meer. Was allemaal prima geregeld. Alle bestelde artikelen ontvangen in goede staat. Houtsnippers mogen inderdaad ook van mij weg :yes:

I was vergeten een pijlenstandaard te regelen en aangezien ik O&N dit jaar bij vrienden vier vond ik het wel fijn om er een te hebben. Gevraagd of ik deze nog kon krijgen. Ondanks ik geen pijlen had besteld bij de Driespong toch een handige standaard gekregen waar je zowel kleine cakes in vast kunt zetten als pijlen mee kunt schieten. Helemaal top!

Bedankt team De Driesprong!

Gisteren tegen 11 uur bestelling opgehaald. Toen geen rij meer. Was allemaal prima geregeld. Alle bestelde artikelen ontvangen in goede staat. Houtsnippers mogen inderdaad ook van mij weg :yes:

I was vergeten een pijlenstandaard te regelen en aangezien ik O&N dit jaar bij vrienden vier vond ik het wel fijn om er een te hebben. Gevraagd of ik deze nog kon krijgen. Ondanks ik geen pijlen had besteld bij de Driespong toch een handige standaard gekregen waar je zowel kleine cakes in vast kunt zetten als pijlen mee kunt schieten. Helemaal top!

Bedankt team De Driesprong!

Dan was je net op tijd. :) Rond 11:30 was het binnen stampvol en stond men ook buiten te wachten. Desalniettemin loopt het hier altijd soepel en snel. Ik kan wel over details gaan zeuren, maar dat verdient deze winkel niet.

We waren hier als tweede binnen en moet zeggen dat als top ging. Bestelling moest nog wel worden gepakt maar binnen een paar minuten had ik al een van de 3 bestellingen in mijn handen.
Als was gereed binnen 5 minuten en compleet.
Heren Top Gedaan! volgend jaar kom ik weer langs

Zaterdag geweest en thuis er pas achter gekomen dat er iets niet klopte. Na een telefoontje afgesproken vandaag terug te komen en hoppa zo geregeld artikelen omgeruild en cake voor het ongemak. Echt top service zo midden in de drukte!

Zaterdag hier mijn vuurwerk opgehaald, er stond een aardige rij tot ergens buiten maar tot mijn verbazing ging het redelijk vlotjes en na een kwartiertje ofzo had ik mijn vuurwerk. Enige nadeel was dat ik junks had gekregen met losse bombettes deze wel terug geduwd maar als nog klapte ze te laag boven de grond waardoor ik het risico niet wou nemen met de toeschouwers om er nog meer af te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan