[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
De folders liggen vanaf vandaag in de winkel!
Er ligt ook een flink assortiment CAT1 in de winkel.
Verder is de afdeling helaas nog niet helemaal klaar.
Volgende week hopen we flink verder te zijn!

De folder is overigens vanaf vandaag ook online te checken via tcdedriesprong.nl
Vanmiddag hopelijk ook op de vuurwerk website van ons!

Ik ben vandaag ook langs geweest, heb helaas geen folder gezien. Wat een mooie kerst etalage hebben jullie ook zeg! Ik en mijn vriendin waren erg onder de indruk.

Ik ben vandaag ook langs geweest, heb helaas geen folder gezien. Wat een mooie kerst etalage hebben jullie ook zeg! Ik en mijn vriendin waren erg onder de indruk.

Thanks voor het compliment over de kerst hdpveen!
Wat betreft de folders hebben deze echt op de vuurwerkafdeling op 3 plekken gelegen en liggen ze ook bij de receptie!

Wanneer worden de bestellingen bij elkaar gevoegd ivb met de verschillende ophaaltijden?

Als het aan ons had gelegen hadden we dit al gedaan.
Echter is de webshopbouwer niet zo vlot..
De bestellingen van het oude portaal ( website ) moeten nog overgezet worden naar de nieuwe.
Wanneer dat gebeurd is kunnen we pas gaan samenvoegen en omzetten.

Niet eerder tijd gehad om De Driesprong te bezoeken, maar vanavond was het dan zover. Het ziet er weer top uit dit jaar. Het brengt mij in ieder geval meteen in de Kerststemming, en die zingende pinguïns doen het bij de kids natuurlijk erg goed.

Als het aan ons had gelegen hadden we dit al gedaan.
Echter is de webshopbouwer niet zo vlot..
De bestellingen van het oude portaal ( website ) moeten nog overgezet worden naar de nieuwe.
Wanneer dat gebeurd is kunnen we pas gaan samenvoegen en omzetten.

Hoe zijn de vorderingen m.b.t. het samenvoegen van de orders? Ik heb reeds ook een bestelling geplaatst in de reguliere verkoop en bij opmerkingen geplaatst, of het kon worden samengevoegd met de eerdere geplaatste bestellingen via de freaksite. Neem aan dat dit geen probleem moet zijn toch?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan