[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup inderdaad, maar zonder filmpje van de Six Nations Assorted :sad:

Ik denk dat we voor dat filmpje Vuurwerkmania ook aan mogen spreken, zij hebben/hadden dit pakket ook op hun site staan.

Mooie prijzen zeg, voor de 'normale' webshop. Ruime keuze, en ook best wat budgetspul.
Nog even twee kleine tips: 30 thunderkings voor 10 euro is niet echt competitief, veel winkels bieden 40 of gerust 50 thunderkings voor 10 euro aan. Ook zie je bulkverpakkingen met 100 stuks voor 18-20 euro.
Als men deze prijs/hoeveelheid aanpast naar ten minste markt conform, zullen er ook meer jeugdigen naar de winkel komen die weer hun vader meenemen en die neemt weer een mooie cake(box) mee.
Tweede tipje, de kanonslag 100 stuks voor 1 euro is zeker een normale prijs, echter is de Super Kanonslag XL in werkelijkheid niet groter/harder (volgens mij) alleen wel 200 stuks voor 3 euro.
Doosjes van 200 stuks hebben voor mij meer nostalgische waarde:D

mooi dat de sit weer online is met leuke spullen, alleen de oude site was wat betreft design beter nu blijft de bovenste balk de helft van het beeld in beslag nemen. Misschien dat dit nog aangepast kan worden naar een responsive design.

Bekijk bijlage 48389

Bijlagen

• Screenshot from 2019-10-29 17-47-56.jpg
    Screenshot from 2019-10-29 17-47-56.jpg
    140,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:

En jammer dat ze weinig Wolff producten hebben, die waren er afgelopen jaar een stuk meer. Ik mis de Hangzhou, Harbin, Outcast, Fire Throne, The pride etc

Nog niet alle artikelen staan online.
Al moet ik zeggen dat de kans niet heel groot is dat de hier bovengenoemde artikelen er nog bij komen

Ik denk dat we voor dat filmpje Vuurwerkmania ook aan mogen spreken, zij hebben/hadden dit pakket ook op hun site staan.

Mooie prijzen zeg, voor de 'normale' webshop. Ruime keuze, en ook best wat budgetspul.
Nog even twee kleine tips: 30 thunderkings voor 10 euro is niet echt competitief, veel winkels bieden 40 of gerust 50 thunderkings voor 10 euro aan. Ook zie je bulkverpakkingen met 100 stuks voor 18-20 euro.
Als men deze prijs/hoeveelheid aanpast naar ten minste markt conform, zullen er ook meer jeugdigen naar de winkel komen die weer hun vader meenemen en die neemt weer een mooie cake(box) mee.
Tweede tipje, de kanonslag 100 stuks voor 1 euro is zeker een normale prijs, echter is de Super Kanonslag XL in werkelijkheid niet groter/harder (volgens mij) alleen wel 200 stuks voor 3 euro.
Doosjes van 200 stuks hebben voor mij meer nostalgische waarde:D

Thanks voor de tips ;)
Uiteraard komt er ook nog een bulkverpakking van de thunderkings bij welke ook op de voorpagina van de folder komt te staan. Ik kan je alvast verklappen dat de prijs ongekend scherp zal zijn ;)

Wat betreft puntje 2 kunnen we helaas niet veel. Beide zijn '' weggeef '' artikelen waar gewoon geen marge op zit. Hier wordt op beide niks verdiend maar we snappen je punt.

En jammer dat ze weinig Wolff producten hebben, die waren er afgelopen jaar een stuk meer. Ik mis de Hangzhou, Harbin, Outcast, Fire Throne, The pride etc

Morgen zullen we de filmpjes erbij zetten van de six nations, inferno stars, eclipse box, spitfire, blue heaven, sunburst/ red bomb.

Jullie waren vandaag weer erg scherp en snel dat de site online staat ;)

mooi dat de sit weer online is met leuke spullen, alleen de oude site was wat betreft design beter nu blijft de bovenste balk de helft van het beeld in beslag nemen. Misschien dat dit nog aangepast kan worden naar een responsive design.

Bekijk bijlage 48389

We zijn naar de exacte invulling nog aan het kijken en er zullen ook mogelijk nog wat aanpassingen aan gedaan worden. Thanks voor je feedback in ieder geval! We nemen het mee ;)

Uiteraard komt er ook nog een bulkverpakking van de thunderkings bij welke ook op de voorpagina van de folder komt te staan. Ik kan je alvast verklappen dat de prijs ongekend scherp zal zijn ;)

En per wanneer komt hij op de site te staan en wanneer komt jullie folder in de winkel te liggen ?

Zal rond half november op de site komen. De folder is gedrukt maar zullen we vermoedelijk ook pas half november in de winkel leggen

Zal rond half november op de site komen. De folder is gedrukt maar zullen we vermoedelijk ook pas half november in de winkel leggen

Is deze bij interesse bijvoorbeeld wel al eerder af te halen in de winkel:p? Aangezien ik inmiddels wel 2 keer per week in jullie tuincentrum te vinden ben hahah!

Is deze bij interesse bijvoorbeeld wel al eerder af te halen in de winkel:p? Aangezien ik inmiddels wel 2 keer per week in jullie tuincentrum te vinden ben hahah!

daar heb ik ook wel oren naar. Ik beloof dat ik hem niet zal verspreiden/on line te zetten :angel:

Echt mooi om te zien dat jullie goed meedenken met de freaks.
Helaas niet echt in de buurt voor mij, deze winkel.
Maar wie weet volgend jaar mochten de prijzen echt grandioos worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan