Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wederom weer een mooie aanvulling en scherp geprijsd. Moet zeggen dat de Six Best Possible en Intoxicated ook wel erg fijn in prijs zijn nu. Zijn erg goede boxen, maar met deze prijzen is de prijs kwaliteit verhouding meer dan prima!
OP dit moment hebben wij de meeste artikelen op de site gezet, welke we ook echt op voorraad hebben staan.
Met vr.gr.
Edwin
Wat zijn de parameters van de Berkel Box?
Kruitgewicht, tubes?
Kruit gewicht weet ik zo niet maar tubes zijn 25mm, is iig een topbox heb hem vorig jaar gehad. Zahna replica is een replica van de Zena cakebox (de langzamere versie)
Dat is niet helemaal waar! Zahna replica ligt er een beetje aan welk jaar je hebt ben ik inmiddels ook alweer achter maar als je de 2015 versie heb dan heb je inderdaad een trage box maar daar zit halver wegen een flinke versnelling in die hem echt goed maakt. De nieuwere versies is dit eruit gehaald.
Mooie prijzen hoor edwin.
Maar Komen er nog losse cake.s van evo of rubro bij??
Had begin van het jaar besteld ( nog niet betaald)maar nog geen bevestigingsmail gehad klopt dat?
hoi Thunderking,
Dat moeten we even nakijken. Lijkt me niet te kloppen.
Kan je mij in PM doorsturen wat je besteld had en op welke naam ?
met vr.gr.
Edwin