[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus al geplaatste bestellingen krijgen n.a.v. het totaalbedrag ( meerdere bestellingen ) alsnog gratis vuurwerk , ook als dit niet op de order vermeld staat?

Stuur nou gewoon een email, dit is een forum geen chatroom. Houdt dit forum aub open voor relevante vragen over de website zelf. Er is niet voor niets door de eigenaar een mail adres neergezet.

Stuur nou gewoon een email, dit is een forum geen chatroom. Houdt dit forum aub open voor relevante vragen over de website zelf. Er is niet voor niets door de eigenaar een mail adres neergezet.

Net maar even een mail gestuurd! aangezien iedereen hier maar blijft roepen.
Het gratis vuurwerk word, als je eerdere bestellingen hebt gedaan, over het totaal bedrag aan bestellingen gerekend. dus je krijgt 1 maal gratis vuurwerk op basis van het totaal bedrag aan bestellingen.

Overigens een prima actie en zeer netjes dat ook mensen die eerder besteld hebben gewoon profiteren.
Daarbij ook even een compliment omtrent de communicatie dit jaar via het mail adres:)

Net maar even een mail gestuurd! aangezien iedereen hier maar blijft roepen.
Het gratis vuurwerk word, als je eerdere bestellingen hebt gedaan, over het totaal bedrag aan bestellingen gerekend. dus je krijgt 1 maal gratis vuurwerk op basis van het totaal bedrag aan bestellingen.

Overigens een prima actie en zeer netjes dat ook mensen die eerder besteld hebben gewoon profiteren.
Daarbij ook even een compliment omtrent de communicatie dit jaar via het mail adres:)

dat is dan ook weer helder :thumbsup:

Kan de Wolff Scream Machine / Return of the Phoenix ( omlabeling ) eventueel worden toegevoegd als losse cake ? kan deze namelijk verder nergens hier in de buurt vinden .

Komt de immortal gold nog terug? Had bijna me lijstje klaar maar zie dat hij nu uitverkocht is :sad:

Vandaar dat de tsunami box zo goedkoop is bij valk, volgens mij zie ik ze terug in de nieuwe valk boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan