Voor vragen hebben wij het volgende mail adres.
[email protected]
Wij proberen de vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
[email protected]
Wij proberen de vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe doen andere zaken het dan? Zij hebben hetzelfde, maar het verschil is enorm
Nou je hebt winkeliers die medewerkers hebben die de fora's bv doen , maar ik weet dat reva alles zelf doet ja dan word het nog drukker he , hij doet wat hij kan , dus stuur hem gewoon de berichten en zodra hij tijd heeft zal hij echt wel reageren , dan spreek ik uit ervaring.
Gewoon mailen ipv van hier te janken. Typisch mensen anno deze tijd. In plaats van een persoonlijk bericht sturen en te communiceren.
Ook een mail gestuurd naar [email protected] met een vraag over mijn bestelling, na 3 dagen nog geen mail terug helaas .
Prijzen zijn inderdaad prima, niks op aan te merken maar zou toch wel graag duidelijkheid over een bestelling hebben zodat ik bij de volgende bestellingen die ik hier plaats de juiste ophaaldag kan kiezen .
Ook een mail gestuurd naar [email protected] met een vraag over mijn bestelling, na 3 dagen nog geen mail terug helaas .
Prijzen zijn inderdaad prima, niks op aan te merken maar zou toch wel graag duidelijkheid over een bestelling hebben zodat ik bij de volgende bestellingen die ik hier plaats de juiste ophaaldag kan kiezen .
Filmpje komt deze week
Tot wanneer geld het gratis vuurwerk bij bestellingen?
Huh, de eerste verkoopdag nu al vol gepland?
Dat is een foutje, toch?