gerkie
VWC lid
2 mystery boxen besteld. Ben benieuwd, mijn zoektocht leverde nog een aantal opties op![]()
Hmmmmz, ik twijfel nog. Over het algemeen wil ik weten wat ik bestel maar zitten er vaak wel mooie producten tussen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 mystery boxen besteld. Ben benieuwd, mijn zoektocht leverde nog een aantal opties op![]()
Vraagje
We kregen te horen dat het weergeven van onze webshop op de telefoon niet helemaal lekker gaat.
Nu heb ik hier zelf geen last van.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik had een tijdje geleden een probleem met de website op het moment dat ik de Bad Ass box aanklikte. Daarna werkte de site niet meer (kreeg allemaal code te zien). Deleten van cookies en geschiedenis zorgde er op dat moment voor dat alles weer in orde was. Ik heb het even getest nu. Als ik op de bestelknop van deze box druk, krijg ik een system error 500. Daarna werkt jullie hele site niet meer.
Worden ze bij jullie nog geleverd? https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/KARTONVOORDEEL/-KARTON-The-Junk-(2018)
In het topic van The Junk staan berichten dat deze niet meer geleverd gaan worden o.i.d.
Zal vast een restpartij zijn die ze nog hebben liggen![]()
Er staat (2018) tussen haakjes?![]()
Worden ze bij jullie nog geleverd? https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/KARTONVOORDEEL/-KARTON-The-Junk-(2018)
In het topic van The Junk staan berichten dat deze niet meer geleverd gaan worden o.i.d.
komt Espada Palms Display Box 100'S van mania ook nog in de webshop van jullie
Hmm en ik had vorige week nog een mailtje gestuurd voor een karton the junk en kreeg te horen deze zijn op en komen ook niet meer
Toen maar de EVO-15 - ECCENTRIC SHOTS
Gekocht in de hoop dat deze net zo goed zijn.
Ja op film zit er 1 hele mooie bij de 2e wat minder de derde is nog onbekend.
Als het maar niet zoals eerste keer bij the junk is op film mooi en dan iets heel anders leveren maar dat was 2e jaar wel de goede versie.