[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
TODAY IS PYRO MONDAY��!
Vuurwerkmania knalt online met de dikste aanbiedingen van Nederland��. Wij hebben de hoogste internetkortingen en bizar veel gratis vuurwerk bij online bestellingen! De Telesto Star is NU tijdens Pyro Monday voor €4,99 te bestellen. Plaats de cake in de winkelwagen en de korting gaat er automatisch vanaf. OP=OP
https://www.vuurwerkmania.nl/telesto...sorted-60.html

Actievoorwaaden: minimale bestelwaarde is €50,-, ex.superstunts, dump-deals en maniacties etc. en max.1 per klant. Op deze cake is gratis vuurwerk tijdens Pyro Monday niet van toepassing.

Pyro Monday Telesto Star.png

Ook te bestellen via onze eigen site onder de zelfde voorwaarde.
Ga dan naar www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

Kortingscode PMVcBTs

Laatst bewerkt:
Er stonden tot mijn verbazing nog steeds junks op de site, nu maar even snel de laatste 2 meegepakt in m'n derde bestelling. Dit jaar voor het eerst naar VCB, Pascal bedankt voor de mooie aanbiedingen en tot de 28e

Er stonden tot mijn verbazing nog steeds junks op de site, nu maar even snel de laatste 2 meegepakt in m'n derde bestelling. Dit jaar voor het eerst naar VCB, Pascal bedankt voor de mooie aanbiedingen en tot de 28e

Deze waren teruggekomen in de verkoop. Zie een paar pagina’s terug :D

Dat ziet er erg goed uit inderdaad, en een heerlijke collectie inderdaad. Bedankt voor de foto's.

Vandaag een bezoekje aan de winkel gebracht en zeg er echt super uit Pascal, ik was echt onder de indruk.
Mooie ruime showroom, alles netjes neergezet en leuke uitstraling.

Jullie gaan knallen de komende dagen!

heren vcb fijne dagen geweest bedankt voor de mooie actie's door het jaar heen

kloppen de afhaal tijden dit jaar wel op de bestelling hahahhaaa , vorig stond op al mijn bonnen afhaaltijd 7 uur kwam daar aan was alles nog donker , even pascal gebeld en de heren waren er binnen nood time bleek er achter af iets niet goed in het systeem .
werd perfect geholpen ondanks dat de tijd niet klopte .

Als het goed is (:wink:) kloppen de afhaaltijden dit jaar gewoon.
Maar natuurlijk staat ons team ook dit jaar weer klaar mocht er iets onverhoopt mis gaan. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan