Vuurwerk079
VWC lid
Geweldige actie met veel en hele mooie prijzen..misschien moet ik toch maar weer een extra gokje wagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als mijn toto me vanavond niet in de steek laat dan waag ik zeker even een gokje daar![]()
kan je ook de gehele bus winnen haha
mooie actie
kan het zijn dat er een aantal artikelen van wolff van de site af zijn ?
kan open fire niet meer vinden
Redneck Revolt weer op voorraad!
Noi-Z Evolution
Helaas hebben we net ook gehoord de de Noi-Z van Evolution Fireworks dit jaar niet gaat komen.
Helaas voldoet deze niet aan de gestelde eisen van Evolution.
Voor de mensen die bij ons een Noi-Z hebben besteld, wij zijn in overleg met Evolution Fireworks
en zullen een alternatief aanbieden.
Zodra we meer weten zullen wij contact opnemen.
Grt Team VCB
Ai ai ai....
Dat is triest nieuws.
Een hele mooie bak die volgens mij heel erg gewild is en denk ik al vaak besteld.
Ik zelf was aan het twijfelen om deze te bestellen, maar uiteindelijk niet gedaan en voor iets anders gegaan..
Erg jammer dat deze niet door de keuring komt....
Dat is mooi balen zeg... Had deze als afsluiter gepland door de wijde spreiding en snelle finale.. Ik hoop dat we zelf een vervanger mogen kiezen voor de freakprijzen of ons geld terug?
Kon het dank zei jullie weer niet laten om toch maar weer een bestelling te plaatsen..nu maar hopen op 1 van de geweldige extra prijzen..Nog 45 dagen hopen en geduld hebben ..
Kon het dank zei jullie weer niet laten om toch maar weer een bestelling te plaatsen..nu maar hopen op 1 van de geweldige extra prijzen..Nog 45 dagen hopen en geduld hebben ..
doen jullie nog iets met BLACK FRIDAY ?
Zijn de prijzen van Evolution artikelen net aangepast? Wou net naar aanleiding van goeie prijzen zo'n 500 grammer bestellen, kosten ze ineens 40,-.