[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de laatste dag om tegen freakprijzen in te kopen.
Prijzen zijn geldig tot 18:00, daarna gaan we de site klaar maken voor de reguliere verkoop!

Denk dat je er goed aan doet om volgend jaar een andere provider/beheerder voor jullie site zoeken. Ik ben even gaan kijken of er nog iets interessants op staat maar de site is wederom traag, laadt helemaal niet, regelmatig blanco pagina's, enz. Waardoor je eigenlijk toch wel als bezoeker uiterst gefrustreerd van kan worden. Wanneer iemand op de valreep nog wilt bestellen kan hij het wel vergeten.

Denk dat je er goed aan doet om volgend jaar een andere provider/beheerder voor jullie site zoeken. Ik ben even gaan kijken of er nog iets interessants op staat maar de site is wederom traag, laadt helemaal niet, regelmatig blanco pagina's, enz. Waardoor je eigenlijk toch wel als bezoeker uiterst gefrustreerd van kan worden. Wanneer iemand op de valreep nog wilt bestellen kan hij het wel vergeten.

Ik ben het helemaal met je eens. Frustratie loopt hier ook erg op. :frusty:
Dit is al de zoveelste keer dat de site gewoon niet doet wat het moet doen.
We laten de site vanavond nog de hele avond open staan zodat iedereen die nog wilde bestellen dit kan doen. Als de site het doet :cry:

Bij mij doet de site het nu wel.
Mocht de site het weer niet doen dan mag je me ook een mail sturen.
Regelen we het op die manier. [email protected]

Excuses voor het ongemak

De site is vandaag offline i.v.m. het gereed maken van onze webshop voor de komende periode.
Zodra dit allemaal weer achter de rug is zullen wij het hier melden.

Grt team VCB

Bedankt voor de geweldige aanbiedingen VCB! Ik heb heel wat interessante producten gezien tegen geweldige prijzen. Super!

Mooie aanbiedingen en leuke acties gehad, jammer dat er een einde aan komt, maar toch ook weer positief, want dat betekend dat de dag(en) steeds dichterbij komen!

thnx boys voor de mooie actie's en de goed service . blijf de site wel in de gaten houden voor nog eventuele mooie aanbiedingen

Beste Liefhebbers,

De site is weer online.
En we hebben weer een aantal leuke producten toegevoegd onder het kopje aanbiedingen.

- Defender 4,-
- Vulcano 6,50
- Vulcan X 5,75
- Hindoo Rol 19,95
- Red Widow 24,95
- Dominator 24,95
- Cruel Traction 99,95

Vuurwerkcentrum Brabant Super Speciale Actie!!!:D:holland:

Achter de schermen zijn we druk bezig met een speciale actie. We gaan deze actie op een hele unieke manier openbaar maken maar op dit moment zijn we de puntjes op de i aan het zetten.

Wel kunnen we alvast bekend maken dat iedereen die vanaf 05-11-2018 tot 27-12-2018 een bestelling plaatst bij VCB ter waarde van 50,- in aanmerking komt voor deze actie!!

https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/aanbiedingen

VuurwerkCentrum Brabant Winactie:
Voor ieder besteding van €50,- in onze webshop ontvang je een lot wat kans geeft op fantastische gratis prijzen!
Surf dus snel naar www.vuurwerkcentrumbrabant.nl en bestel!

Een greep uit het te winnen vuurwerk:
Evolution Serenity
Evolution Snowstorm
Evolution Coco Blue 6x
Vuurwerktotaal Freestyle 5000
Vuurwerktotaal Der Hammer 6x
Vuurwerktotaal Eins, Zwei, Drei 8x
Vuurwerktotaal White Rebel 6x
Vuurwerktotaal Supertolles
Vuurwerktotaal Black Box One
Vuurwerkmania Rampage XL 2x
Vuurwerkmania Venom Box 12x