Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1) Coco Blue
2) Crown Flowers
3) Coconut Groove
4) Double Gold
![]()
Allright. Had er wel wat meer van verwacht als ik voor mezelf spreek. Nu zijn het eigenlijk “gewoon” 4 cakes die verder geen geheel zijn en eigenlijk overal wel voor 20 (of minder) te krijgen zijn. En ik denk dat de adviesprijs niet op 170 ligt.
Anyhow, benieuwd naar de cakes. Maar ik vind het zelf niet helemaal fair.
Zojuist op de valreep nog een bestelling toegevoegd. Kon het toch niet laten er nog wat bij te voegen. Bij het afrekenen kreeg ik nog de melding dat het betalen geannuleerd was. Bedrag is afgeschreven en heb keurig de afhaalbon ontvangen. Zal wellicht nog een foutje in de site zitten. Tot de 28e in ieder geval!
Mededeling Vuurwerkcentrum Brabant
Ook wij gaan onze website klaar maken voor de komende periode, en dat betekend dat er voor dit jaar bijna een einde gaat komen aan de freakprijzen!
Wij hebben besloten om onze freakprijzen te laten staan tot a.s. zaterdag 03 November 18:00, daarna is het toch echt gedaan helaas.
Natuurlijk komen wij terug met hele leuke acties, aanbiedingen, dagdeals, mystery deals, volkswagendeals en nog heel veel meer. Wij blijven in ieder geval ons best doen.![]()
Blijf daarom onze site en socials volgen en danken jullie alvast voor het vertrouwen.
Groet, Team Vuurwerkcentrum Brabant
Jammer dat je het zo ervaart. We hebben ons best gedaan en wie weet wat de volgende Mystery Actie brengt.
Adviesverkoopprijs is wel degelijk 170 euro.
Kijk het maar eens na op bieb.
Coco Blue 42,50
Crown Flowers 42,50
Coconut Groove 42,50
Double Gold 42,50
Mededeling Vuurwerkcentrum Brabant
Ook wij gaan onze website klaar maken voor de komende periode, en dat betekend dat er voor dit jaar bijna een einde gaat komen aan de freakprijzen!
Wij hebben besloten om onze freakprijzen te laten staan tot a.s. zaterdag 03 November 18:00, daarna is het toch echt gedaan helaas.
Natuurlijk komen wij terug met hele leuke acties, aanbiedingen, dagdeals, mystery deals, volkswagendeals en nog heel veel meer. Wij blijven in ieder geval ons best doen.![]()
Blijf daarom onze site en socials volgen en danken jullie alvast voor het vertrouwen.
Groet, Team Vuurwerkcentrum Brabant