[Freakactie 2018] VUURWERKBUNKER.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Website update: Ik had @Rotterdammur en @sg1-westland beiden ook al een privé bericht gestuurd maar in het geval er meer mensen last van hebben: onze gehele website loopt over een SSL certificaat dus zou eigenlijk niet geblokkeerd mogen worden. Ik heb het probleem voorgelegd aan onze site beheerder, en kan hopelijk z.s.m. een oplossing bieden :)

Website update: Ik had @Rotterdammur en @sg1-westland beiden ook al een privé bericht gestuurd maar in het geval er meer mensen last van hebben: onze gehele website loopt over een SSL certificaat dus zou eigenlijk niet geblokkeerd mogen worden. Ik heb het probleem voorgelegd aan onze site beheerder, en kan hopelijk z.s.m. een oplossing bieden :)

Zou mooi zijn, op mobiel is t niet erg handig haha.

Assortiment update: De Blue Night Fire van Wolff Vuurwerk staat online (van €149.95 voor €110.-).

Ook hebben wij op verzoek van liefhebbers de Blow Out (Black Hornet) van Wolff toegevoegd, een zuivere hummer cake (van €11.95 voor €6.20).

Indien je van een bepaald product een vol karton wil kunnen we uiteraard scherpere prijzen aanbieden, bij interesse kun je een PM sturen :)

Laatst bewerkt:
ALLERLAATSTE ITEMS VOOR DUMPPRIJZEN

De laatste stuks van de volgende artikelen zijn extra scherp afgeprijsd, OP=OP:
Crazy Kamikaze (Zena) - van 18.95 nu 11.50
Hong Kong (Pangu) - van 32.50 nu 16.00

En als aller scherpst geprijsd:
Extreme Spirit (Broekhoff) - van 119.95 nu 65.-!

Ook de Odin's Feast (Broekhoff), Hoogmoed (Marijn/Lesli), Bolshevik (Lesli), Double Gold Color (Evolution) en de Sunbeam 3 (Evolution) zijn bijna uitverkocht, OP = OP.

Ook de Odin's Feast (Broekhoff), Hoogmoed (Marijn/Lesli), Bolshevik (Lesli), Double Gold Color (Evolution) en de Sunbeam 3 (Evolution) zijn bijna uitverkocht, OP = OP.

Die extreme spirit komt waarschijnlijk op Mn bestellijst

Assortiment update: Nog maar twee Extreme Spirits voor €65.- beschikbaar!

Nog maar één, thanks voor deze mooie prijs, zojuist eentje besteld. Zoals Knalpak aangeeft, weet ik ook niet zeker of ik hem rond dit tijdstip af kan halen dit ivm bestellingen bij andere winkels. Als het niet lukt dan zal ik contact opnemen via de mail!

Assortiment update: de Extreme Spirit is uitverkocht :) Van de Crazy Kamikaze (van 18.95 nu 11.50) en de Hong Kong (van 32.50 nu 16.00) zijn nog wel enkele stuks beschikbaar.

Assortiment update: de Extreme Spirit is uitverkocht :) Van de Crazy Kamikaze (van 18.95 nu 11.50) en de Hong Kong (van 32.50 nu 16.00) zijn nog wel enkele stuks beschikbaar.

Ik zie geen pangu hong kong, of zijn ze al uitverkocht. Kon het gisteren ook al niet vinden.

Wat vreemd, jullie hebben helemaal gelijk. Hij staat echter wel online en ingedeeld onder Pangu Fireworks, dus waar het mis gaat weet ik ook niet. Ik check z.s.m. waarom hij het niet 'normaal' doet!

Als je de aanbieding niet wilt mislopen is er wel een omleiding: naast het winkelmandje op 'hong kong' zoeken dan krijg je hem wel tevoorschijn :)

Net nog de laatste krazy kamikaze meegepakt, was het echt de laatste, zijn jullie er nergens meer een paar in een hoekje tegen gekomen?:angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan