[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.

De prijs stond op €21,50. We hebben een aantal showtime artikelen ingekocht en deze voor jullie in de weekactie gezet.

Als er geen animo voor elke week een nieuwe actie is zullen we daar ééns naar kijken. We stoppen er elke week toch tijd en moeite in om jullie bepaalde artikelen voor nog scherpere prijzen dan normaal aan te bieden! :wink:

Ik vind de week aanbiedingen in de regel interessant en leuk. Wanneer het een artikel is waar ik niet in geïnteresseerd ben dan laat ik die aan mij voorbij gaan. Inmiddels 1x besteld terwijl ik dat product niet op mijn lijstje had staan. Ook 1x te lang gewacht en de actie aan mijn neus voorbij laten gaan :shy:

Ik ben dus ook blij met alle mooie acties en prijzen!

De pharao,monster trio,cruise Rockets( versie 1 of 2,panter,heavy 3 t/m 5..zal nog wat meer opzoeken.
Ben bang dat t wel moeilijk word. Ook bij vuurwerk bieb kun je niks meer vinden.

Crying angels, ceasar, 4-space en stars over london en moscow ook op je verlanglijst? :D Ik wil daar de battle, hawai en de eerstejaars sniper nog wel bij :p

Crying angels, ceasar, 4-space en stars over london en moscow ook op je verlanglijst? :D Ik wil daar de battle, hawai en de eerstejaars sniper nog wel bij :p

Indd, wild Cats was ook goed! Fire pijlen, Ice pijlen, shocks( de eerste ). Ass shells and Mines.
Er is genoeg wat ik echt mis van Wolff maar goed

Wanneer de producten niet meer te bestellen zijn bij Wolff is het voor ons helaas ook niet te doen om deze nog te bemachtigen :wink:

Topactie weer, gelijk even 20 bonbini's ingeslagen, waren er helaas niet meer.. :angel:

Nu definitief lijst klaar voor 2018!

Anders koop je even de hele week actie leeg haha. :wink::p Jammer, had ze ook al in het mandje zitten. Veel plezier ermee, mooi cakeje!

Definitief, haha geloof je het zelf? :D

Hallo,

Kunnen jullie nog aan de familie spektakel en de familie show komen van wolff voor een leuke prijs dan kan ik me familie Line allemaal aan mekaar koppelen voor een leuke show hoor het wel

Hallo,

Kunnen jullie nog aan de familie spektakel en de familie show komen van wolff voor een leuke prijs dan kan ik me familie Line allemaal aan mekaar koppelen voor een leuke show hoor het wel

Wat de beste man hierboven mij schrijft, heb ik ook belang bij:)

Laatst bewerkt:
Komen er nog meer producten in Groningen?
Ik hoop ook op.
I've Got The Power en Tropical Night

Vrijdag gaan we bezig in Groningen met uitpakken en bunkers inrichten :)
Daarna zullen we binnenkort gaan tellen in Haulerwijk. Hierna kunnen we uitspraken doen of er nog producten bij komen en wat er bij komt! :)

Vrijdag gaan we bezig in Groningen met uitpakken en bunkers inrichten :)
Daarna zullen we binnenkort gaan tellen in Haulerwijk. Hierna kunnen we uitspraken doen of er nog producten bij komen en wat er bij komt! :)

Dan wacht ik nog even met bestellen.
Staat nog niks tussen wat ik de moeite waard vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan