[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha helemaal goed. En Cafferata adverteerde ermee met de Strong Celebration. Maar ik hoor het al, geen dikke kortingen meer bij jou... Het is dat ik al een hoop besteld had anders kwam ik niet :D

Haha helemaal goed. En Cafferata adverteerde ermee met de Strong Celebration. Maar ik hoor het al, geen dikke kortingen meer bij jou... Het is dat ik al een hoop besteld had anders kwam ik niet :D

Zoiets heb ik ook ja, het is dat ik er een ga, anders kwam ik er niet...

Maar Vuurwerk Outlet, enorm bedankt voor alle mooie aanbiedingen gedurende het hele jaar, tot de 28e!

Lars of die jongen uit Nieuwe Pekela.. Heb op die freakavond een bestelling gedaan zonder bestelbon. Maar heb geen mail gehad. Zijn jullie er die 28e in de nacht wel? Dan komt het wel goed :D

Bedankt Vuurwerkoutlet voor het mogelijk maken van de geweldige freakactie. Aan het aantal pagina's in dit topic te zien is er gretig gebruik van gemaakt! Veel succes en plezier de komende drukke periode.

Das nieuw dan in 2016 moest ik tig keer zelf lopen terwijl ik toch voor 750 hier besteld had ....

Wil hier toch even op inhaken,

We bieden het hele jaar vuurwerk aan tegen spotprijzen, vaak is bij ons niks te gek:D

Dit heeft ook consequenties:

- Boxen of kartonnen worden bij ons met kooi geleverd
- Als het druk is loopt er niemand mee naar de auto

Waarom? We kunnen geen 30 man personeel aanrukken om te sjouwen, de honderden boxen uit de kooien knippen is simpelweg geen tijd/personeel voor.

Daarin tegen hebben jullie wel het vuurwerk voor soms belachelijk lage prijzen! We zullen zorgen dat er karretjes etc staan om naar de auto te rijden

Het is verder geen aanval maar wou toch even het Outlet concept uitleggen :)

We zijn op het forum altijd open en eerlijk tegen de liefhebbers dus nu ook :)

Er zullen tijdvakken zijn dat er even gewacht zal moeten worden, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk te laten verlopen maar iedereen wil graag in dezelfde tijdvakken afhalen :) Na 36 uur aan 1 stuk door werken,gaat de snelheid en scherpte er soms een beetje af maar Red Bull en oliebollen helpt ons de dagen door :D

Dat mensen daar een probleem van maken !
Heb nu voor het eerst bij jullie besteld dus ga het meemaken :-)
En van een paar kooien knippen ga je echt niet dood :p

Hebben jullie wel een steekwagentje ? :tongue2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan