[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
36 schots is vaak 1" inderdaad, 25 shots 1,2", maar gezien het een budget iets is zou het zomaar een formaatje kleiner kunnen uitpakken.

Zeer benieuwd wat deze box gaat doen hoor. Hopelijk krijgen jullie allemaal een dikke box in de straat.

Ondanks mijn ruggengraat van een inktvis heb ik deze verleiding kunnen weerstaan. Was heerlijk om die spanning bij iedereen mee te lezen. Nu op naar maandag of dinsdag en dan vrijdag naar de freakavond:thumbsup:

Met 111 schoten per compound en verdeeld over 6 cakes met 25 en twee met 36 schoten? Dan lijkt 20mm mij wel erg klein.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel kruit er in deze compounds zitten!

Die 2x 36 shots zullen wel salute cakes zijn vandaar de naam thunder en ik verwacht zo rond de 2,3 kilo nem totaal.

Staat als nieuw bij Meester, Dumpshop Feenstra en Tuincentrum Vechtweelde, voor zover ik zo snel kan vinden, overal voor €125

Laatst bewerkt:
Mijn gevoel zegt 2x 20mm en 6x 25mm... groter kan gewoon echt niet voor dit geld. En dan 6x 375 gram en 2x 200 gram. Totaal 2650 gram.
Mooi dat speculeren :)

Naast onze eigen webshop en de Vuurwerktotaal webshop in Groningen hebben we ons aangesloten bij www.vuurwerktoppers.nl van Cafferata! :D

We zijn nu dus ook afhaalpunt van een groot gedeelte van de Cafferata collectie!
Afhalen is mogelijk in Assen, Haulerwijk, Roden en Vierhuizen! Ook zal de veel besproken WTF box bij ons verkrijgbaar zijn via de vuurwerktoppers site

vuurwerktoppers.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan