Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met 111 schoten per compound en verdeeld over 6 cakes met 25 en twee met 36 schoten? Dan lijkt 20mm mij wel erg klein.
Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel kruit er in deze compounds zitten!
Die 2x 36 shots zullen wel salute cakes zijn vandaar de naam thunder en ik verwacht zo rond de 2,3 kilo nem totaal.
Ik wil het eigenlijk wel gewoon weten van de winkelLars heb je meer info voor me?
![]()
Je weet dat het veelbesproken veelal negatief is hea..Ook zal de veel besproken WTF box bij ons verkrijgbaar zijn via de vuurwerktoppers site
Naast onze eigen webshop en de Vuurwerktotaal webshop in Groningen hebben we ons aangesloten bij www.vuurwerktoppers.nl van Cafferata!
We zijn nu dus ook afhaalpunt van een groot gedeelte van de Cafferata collectie!
Afhalen is mogelijk in Assen, Haulerwijk, Roden en Vierhuizen! Ook zal de veel besproken WTF box bij ons verkrijgbaar zijn via de vuurwerktoppers site
![]()
Komt de WTF box nog online, want op dit ogenblik staat de box niet op de website? Wellicht is deze al uitverkocht?
Weet je al of jullie vandaag of morgen nieuwe weekacties op de site gaan zetten?![]()
Is een leuke black friday actie iets voor jullie?
Vrijdag poen binnen bij de meesten dus zal wel lopen denk ik.
![]()
![]()