[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kindertjes het duurt wel lang he. Ik denk dat ze de weg niet kunnen vinden. Maar als we nu met zijn allen heel hard roepen dan komt hij misschien wel! Zullen we dat doen? Ik tel wel af. 1 2 3: SinterkLaaaaars!

Kindertjes het duurt wel lang he. Ik denk dat ze de weg niet kunnen vinden. Maar als we nu met zijn allen heel hard roepen dan komt hij misschien wel! Zullen we dat doen? Ik tel wel af. 1 2 3: SinterkLaaaaars!

Whaha.... sinterklaaslars bent u daar?

Wachten duurt lang,ben ook zeer benieuwd naar deze actie.
Is er ook iemand die de weet welke producten er in de vorige mysterieacties zaten?heb even gezocht in het topic maar kan het zo snel niet terug vinden.
Was ik benieuwd naar heb de meeste actie's besteld,behalve de cakedeal in vierhuizen.
Sinterlaaaaaaarrssss komt u maar binnen

Dit is niet de correcte adviesprijs!

Deze box is echt een mystery! Er is nog geen filmpje van bekend! We weten pas na 31 december wat deze box doet :D

Klopt! Ik zie bij andere winkels ook adviesprijs van € 250 euro.

Dan houden we het als verrassing en zien we het 31 december wel. Ben benieuwd! :D

Ook nu weer bedankt voor de actie :)

20mm en 25mm waarschijnlijk zelfde aantal schoten als de primal instinct per compound.

Met 111 schoten per compound en verdeeld over 6 cakes met 25 en twee met 36 schoten? Dan lijkt 20mm mij wel erg klein.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel kruit er in deze compounds zitten!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan