[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Patrick, vraagje. Krijg je toevallig de insane, snake eyes en de diamonds in gold van evolution en de beijing en hong kong van pangu nog op voorraad?

Tot wanneer houden jullie de website open?
Ik ben nog wel van plan een bestelling te plaatsen, maar ja we moeten altijd vooraf betalen :bonk:
:p :p

Ik zeg even uit mijn hoofd tot eind augustus, kan het alleen nu even niet checken aangezien ik op dit moment bog 1,5 week op vakantie ben.

Zodra ik terug ben kijk ik het na en meld ik het even hier

En de winkeliers die aan freakacties doen blijven maar vragen krijgen van (mede)freaks met kriebels! Ook tijdens hittegolven! Enerzijds mooi om te zien en anderzijds gebeurt het soms op ietwat claimende manier (niet bij jou hoor nathanael :p)

Maar die mannen van Huizen reageren altijd, is een compliment waard! :wink:

En de winkeliers die aan freakacties doen blijven maar vragen krijgen van (mede)freaks met kriebels! Ook tijdens hittegolven! Enerzijds mooi om te zien en anderzijds gebeurt het soms op ietwat claimende manier (niet bij jou hoor nathanael :p)

Maar die mannen van Huizen reageren altijd, is een compliment waard! :wink:

Ik bedoelde meer dat ik nog even op geld moet wachten wat er nog binnen gaat komen maar weet nooit wanneer (zzp'er)... Dus dan is het wel handig om in elk geval kenbaar maken dat ik nog graag geld af sta voor die dikke acties.
Maat eind augustus is nog lang zat :D

Ik zeg even uit mijn hoofd tot eind augustus, kan het alleen nu even niet checken aangezien ik op dit moment bog 1,5 week op vakantie ben.

Zodra ik terug ben kijk ik het na en meld ik het even hier

De actie prijzen staan tot en met 31 augustus in het systeem, dus deze maand kunnen jullie nog profiteren hiervan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan