[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e bestelling van 2018 alweer de deur uit:
- Tropical Night
- I've The Power
- Chengdu
- Wenzhou

Elders:
- Colorfull City
- On The Beat
- Yellow River

Vanaf nu iets rustiger aan doen ;).

Ik kon het ook niet laten:bonk: 3 cakes en 2 fonteinen besteld, ik zeg niks tegen mijn vriendin die maakt me af:D

Voor het eerst hier besteld, jullie zitten nog in de buurt ook! Top dat jullie zo'n actie doen.

Nog nooit zo vroeg m'n eerste bestelling gedaan maar ook mijn eerste is een feit!

garden party 3
smash box 3
i've got the power
tropical nights

Nu voorlopig even rustig aan haha!

Dit word mijn eerste bestelling bij pyrofreaks huizen. Afgaande op de positieve verhalen en de juiste service!!

Zo te zien heb ik op de valreep nog colourfull city fairytaill ass. en de cruel tracktion kunnen bemachtigen:)

ik vrees dat er nog wel het een en ander bij gaat komen!

De voorpret het gehele jaar door met bestellingen doen vind ik net zo leuk als het afsteken van het vuurwerk op Oudejaarsavond. Ik moet nog even bijkomen van Oud en Nieuw en daarna ga ik ook weer meedoen. Ik blijf ondertussen wel de website volgen want ik heb een paar producten in gedachten die ik er zeker bij wil hebben dit jaar. Dit zijn o.a. de Jackhammer, Red Maroon en de Return of the Phoenix. (mits nog in het assortiment)

De voorpret het gehele jaar door met bestellingen doen vind ik net zo leuk als het afsteken van het vuurwerk op Oudejaarsavond. Ik moet nog even bijkomen van Oud en Nieuw en daarna ga ik ook weer meedoen. Ik blijf ondertussen wel de website volgen want ik heb een paar producten in gedachten die ik er zeker bij wil hebben dit jaar. Dit zijn o.a. de Jackhammer, Red Maroon en de Return of the Phoenix. (mits nog in het assortiment)

Jackhammer was bij Wolff volledig uitverkocht, Red maroon durf ik niet te zeggen wij hebben iig niet alles er van binnen gekregen helaas dus kan zijn dat die er ook niet meer is.
Return of the Phoenix heb ik er nog een paar, probeer vandaag nog laatste Wolff artikelen en Vuurwerk mania boxen online te zetten.
Volgende week ga ik kijken wat er aan te vullen is van de uitverkochte items

Eerste bestelling hier alweer een feit. Mooie happy thunder Q's, en gillers: pounding napalm, stormchasers & return of the phoenix!!

Ik heb weer een bergje artikelen toegevoegd, waar onder diverse cakes en boxen van Vuurwerk Mania, Undergound artikelen, Big19, diverse cakes Wolf en 3 cakes Heavy Legend Killer Instinct, Heavy Legend Voltage en Air Damage.

ik probeer vanmiddag nog even wat pijlen en pakketten en klein grut toe te voegen.

Ik heb weer een bergje artikelen toegevoegd, waar onder diverse cakes en boxen van Vuurwerk Mania, Undergound artikelen, Big19, diverse cakes Wolf en 3 cakes Heavy Legend Killer Instinct, Heavy Legend Voltage en Air Damage.

ik probeer vanmiddag nog even wat pijlen en pakketten en klein grut toe te voegen.

Je bent weer lekker actief bezig Patrick, moet jij niet een keertje met je kont op de bank zitten ipv ons hier lekker te maken met je webshop :cool:

Inmiddels heb ik bij onze leveranciers al lijstjes per mail neer gelegd met wat bestellingen, zoddra ik deze bevestigd krijg dat men ze reserveert voor ons dan plus ik de voorraad op en/of zet ik nieuwe items op de site.

Uiteraard meld ik dan even hier, wat dat betreft

Goeie actie man heb al flink besteld:) hopelijk komt joyride en cruel traction nog op voorraad net op de valreep gemist:/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan