[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend alles netjes opgehaald. Kopje koffie erbij en de jongens hebben geholpen met tillen naar de auto. Flinke bak die Skyline on Fire. :)

Dennis heeft een top team achter de balie staan! Het was weer als vanouds in Almere vandaag. De winkel is flink veranderd vergeleken met vorig jaar, een stuk duidelijker ingericht. Snel mijn bestellijst ingeleverd en al snel kwamen we er achter dat mijn bestelling achte de balie klaar stond. Samen met iemand van Vuurwerk Almere Haven alles gecontroleerd. Uiteraard klopte dit en ook werden de stormaanstekers niet vergeten. Die aanstekers zijn echt super! Dennis wederom weer onwijs bedankt en waarschijnlijk tot volgend seizoen!

Ruben was jij er rond 11.15 uur of was dat een andere Ruben, want die leek niet op de persoon van je foto.

Oh leuk, ben wel jaloers op je ouderwetse slof kanonslagen, ben op zoek maar volgens mij in de buurt van Amsterdam lastig te vinden. Sorry geen gedag gezegt toen ik wegging, kruitstress?

Eerste ronde bestellingen ophalen zit er weer op. Zojuist alles uitgeladen en zo meteen door naar de volgende. Vanochtend om 07.15 uur was ik al bij Almere Haven. Eerst even koffie gedronken en praatje gemaakt met Dennis en de jongens van de bunker. Daarna bestelling voor bestelling netjes samen met een van de jongens gecontroleerd. Moest wel nog even wachten want was bij Pangu iets misgegaan, rond acht uur was de levering ook gearriveerd een de colorfull city en Brasilian box ingeladen. Alle vervangers van te voren met Dennis doorgesproken en was helemaal top geregeld. Plata o Plomo en Color Differente niet geleverd door Weco dus gekozen voor een Hong Kong en Napoles. Bij controle in de bunker bleek de Napoles ook niet geleverd te zijn. Heb ik van Dennis een 2 pack van Broekhoff als vervanger mee gekregen dus ook prima opgelost. Dennis bedankt voor de goeie service en fantastische acties gedurende het jaar. 100% tot volgend jaar

Dennis, leuk om je vanmorgen weer gesproken te hebben! De zaak zag er super uit en de koffie stond weer klaar!!

Helaas door problemen met de levering van Pangu (en overijverige bunkerboys) mijn bestelde Brasilian Box 2017 batch aan mijn neus voorbij zien gaan en de 2018 batch meegekregen, echter Dennis baalde daar net zo van... Dat geeft in ieder geval wel echt een gevoel van betrokkenheid. :)

Voor de rest alles super voor elkaar.
Dank je wel voor je snelle service en communicatie, tot volgend jaar!

De meeste freaks hebben hun spullen binnen:handsup: op 2 na die komen morgen.

We kunnen zeggen dat alles lekker is gegaan en dat we tevreden zijn met ze alle als team hoe het gelopen is.
Tuurlijk zijn er altijd wat verbeterpunten maar dat hou je toch en schrijf ik zeker op voor me zelf.

We zijn allemaal kapot al maar morgen gaan we nog een keer vol gas met ze alle.

We wensen iedereen al vast veel plezier met afsteken morgen avond.

Team Almere Haven

Vanmiddag mijn vuurwerk opgehaald. Kan niets anders zeggen dat het een goede service is. De colourfull city van pangu en brassilian box van pangu waren er helaas niet door kletsnatte levering, maar in ruil daarvoor heb ik een mooie smashbox 1 gekregen en een garden party III. Ik zeg tevreden!

Hier ook een tevreden klant! Mooi assortiment, mooie prijzen en verstand van zaken. Grote kans dat ik eind dit jaar weer naar Almere rijd.

Echt genoten van de outlet producten! De Dragon Lair was echt huge, dikke crackling boeketten, zo weid heb ik ze nog niet gezien. phoee daar zouden ze een 30 schots versie van moeten maken :handsup:

De mega mine was lache, dikke mine en een spreiding waar je U tegen zegt

Had de Zorion van bondridge ipv de Sky Dance, maar dat mag de pret niet drukken, dikke boeketten voor zo'n "lichte" cake.

Dit jaar maar weer eens kijken bij je outlet producten :applause:

Mijn grootste inkopen hier gedaan, veel mooie deals gescoord. Alles correct en op tijd geleverd gekregen. Bedankt hiervoor.

Ik zou het niet erg vinden als de freakactie morgen al zou beginnen. :handsup:

Iedereen de beste wensen voor 2019 !

We hebben dit jaar weer meer freaks mogen ontvangen in Almere Haven.
Erg leuk dat we na 2 jaar op vuurwerk crew al zoveel freaks hun vuurwerk komen halen waar we ook echt wel trots op mogen zijn.:blink:

Als we ook de reactie,s lezen dan worden we hier ook erg blij van.

Verder was de laatste dag echt niet normaal zo druk het leek wel of we oliebollen verkochten rijen tot aan buiten en eigelijk bijna niet meer bol te werken maar alles is gelukt.

Dennis

Team vuurwerk almere haven.:thumbsup:

Jij, je familie en je team ook een goed 2019 gewenst. Kom dit jaar zeker weer jou kant op, ennuh.. de 16 Pearl Rivers waren bizar at once tijdens 1 van de projecten!

Dennis en crew van Almere Haven jullie ook de beste wensen. Nogmaals bedankt voor de mooie acties en geweldige service. Mijn eerste lijstje is al weer in de maak..dus je bent gewaarschuwd:D

De hele crew van VWAlmere Haven en alle members van VWC een gezond 2019 gewenst.
Bedankt nog Dennis voor de super service.
Het is dat er het op het tijdstip dat ik arriveerde een busje vuurwerk gelost werd en iets langer moest wachten , anders had ik binnen 5 minuten weer buiten gestaan.
Geweldige toko en ze hebben er nu een vaste klant bij.
Echt super dat je moeite hebt gedaan om toch de tropical night en I've got the power te leveren.
Thnx
Hans

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan