[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis wat zijn de verschillen tussen de Sterling Thundershot 24 stuks en 6 stuks? Gezien de prijs moet er aardig wat verschil tussen zitten!

Dennis wat zijn de verschillen tussen de Sterling Thundershot 24 stuks en 6 stuks? Gezien de prijs moet er aardig wat verschil tussen zitten!

Ja zeker zo en zo zijn ze groter en de klap is veel harder.
Alleen wilde ik ze vorig jaar even filmen alleen me kinderen dachten die zijn groter als een kleine thunderking dus die steken we even af :) dus alles was weg:cry: toen ik ze wou pakken om even te kijken.
Het enige wat ze zeiden was zo die gaan harder als die kleintjes met een glimlach.

Ze zijn 15cm lang kruit gewicht zal ik even nakijken voor je in het boek.
Uitwerking is het zelfde als de kleine trouwens.

1515Wkl_2018.jpg

Laatst bewerkt:
Net een selectie van de nieuwe evo producten besteld, nu weer sparen voor de volgende bestelling. Maar voorlopig weer in de pocket:

Noi-Z
Mega Willows
Limited Edition 1
Evo Bomber 2x
Dragon Box 1,2 en 3
Eccentric Shots 4x

Dennis weer bedankt voor de mooie prijzen en super service, je ziet de volgende bestelling vanzelf verschijnen:)

En we hebben de extreme spirit en een karton blue thunders in de pocket. Nu stop ik echt met bestellen Dennis. Ga alvast sparen voor volgend jaar:D. Tot de 29e en nogmaals bedankt voor de mooie acties en super service

Pangu Fireworks actie op=op

Even een Op=Op knaller deze heb ik nog liggen in Almere..

De Salsa van Pangu en de Samba van Pangu

Per stuk € 19,00

beschikbaar 6 x Samba en 3x Salsa

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan