[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manmanman, tweede order is er uit. Zit al halverwege mijn budget. Ik moet stoppen met VWC geloof ik :rolleyes:

(moet wel zeggen dat Pangu een stuk harder gaat in budget dan de "willekeurige" merken van de zuidelijke outlets, maar de kwaliteit is er ook naar)

Hier hetzelfde, qua budget :D ik heb nog een kleine wishlist, maar sommige aanbiedingen zijn gewoon te verleidelijk

Nieuwe jaar is nog geen 2 weken oud maar 2e order al weer de deur uit. 2 Yellow River + 2 Golden Willow Cracker besteld. Nu hou ik mij in totdat mijn vakantiegeld binnen is.

Dennis weer bedankt voor de mooie prijs

Ik heb nog wat pangu vrijgegeven inmiddels.
Deze artikelen zijn al aangekocht begin het jaar.

Tevens nog 1 artikel van EVO vrijgeven.

Ik krijg veel vraag via pm voor de Colorful City helaas is deze uitverkocht bij pangu.
Ik zal deze ook niet vrij zetten en doorverkopen.
De gene die hem inmiddels hebben besteld hebben ook gewoon batch 2017.

In februari zitten we met pangu en gaan we kijken en bespreken voor 2018.

Dennis

En inmiddels na goede en supersnelle communicatie de eerste bestelling in Almere weer gedaan. Bedankt Dennis!

Ik heb nog wat pangu vrijgegeven inmiddels.
Deze artikelen zijn al aangekocht begin het jaar.

Tevens nog 1 artikel van EVO vrijgeven.

Ik krijg veel vraag via pm voor de Colorful City helaas is deze uitverkocht bij pangu.
Ik zal deze ook niet vrij zetten en doorverkopen.
De gene die hem inmiddels hebben besteld hebben ook gewoon batch 2017.

In februari zitten we met pangu en gaan we kijken en bespreken voor 2018.

Dennis

Staat er eventueel ook ter discussie om de Mega Pangu Boxen te gaan voeren? In mijn optiek prachtige producten!

Staat er eventueel ook ter discussie om de Mega Pangu Boxen te gaan voeren? In mijn optiek prachtige producten!

Goede avond WJE

Deze boxen zijn samen gesteld door mega vuurwerk Leeuwarden en exclusief voor dit bedrijf.
En moet zeggen goed samen gesteld :)

Dus nee deze zullen wij niet kunnen opnemen in ons assortiment.

Dennis

Goede avond WJE

Deze boxen zijn samen gesteld door mega vuurwerk Leeuwarden en exclusief voor dit bedrijf.
En moet zeggen goed samen gesteld :)

Dus nee deze zullen wij niet kunnen opnemen in ons assortiment.

Dennis

Dennis jammer om te horen maar begrijpelijk. Misschien een gek idee maar zien jullie geen mogelijkheid om een box of lijn exclusief voor Vuurwerk Almere Haven te laten produceren?

Dank voor je snelle reactie Dennis. Inderdaad leuke combi's maar volgens mij is iets soortgelijks ook wel bij elkaar te sprokkelen met alle mooie cakes die jullie al voor hele mooie prijzen aanbieden. ��

Dennis jammer om te horen maar begrijpelijk. Misschien een gek idee maar zien jullie geen mogelijkheid om een box of lijn exclusief voor Vuurwerk Almere Haven te laten produceren?

Goede morgen

Wij zijn wel al aan het nadenken om een eigen box op de markt te brengen met een eigen label in samenwerking met een importeur.

Dennis

Naar mijn weten zijn dat winkels van mensen van Pangu dus vrijer om bv die Mega boxen ook te verkopen. Geen direct contact hoor, gewoon wat ik in de loop der jaren heb opgepikt.

En zeg maar Richard hoor :D zat ff in je topic te buurten :) mooie deals!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan